31.8. - Poslední srpnový den :3


Tak máme tu předposlední den léta ale musím říct že to byla dneska moc pěkná tečka za prázdninama. Bráchovi je totiž krásných 16 let x) taky bych je brala xDD už se cítím jak stará motyka... ale k tomu jindy xD. Taky jsme to pořádně oslavily a strávily příjemný den zábavou. Někdy kolem jedné jsme dorazily do restaurace na oběd a pořádně se tam nadlábli. Sice to čekání je občas na zabití ale jídlo je skvělý. Nevím proč ale dneska jsem se usmívala snad na každého číšnika, barmanku a pořád ve mě přetrvává ten skvělý pocit xD. Po jídle jsme chvilku odpočívaly a na tři se odebraly na Bowling do jiné restaurace. Před hrou jsme si daly kafe, cappucino a velmi dobrou horkou čokoládu se zmrzlinou které jsem nakonec taky neodolala^^. Když jsem tak hleděla na bráchu jak to pije a tváři se přitom jak v ráji xD.

Když jsme se dostaly ke hře nikdy jsem netušila že mi to tak půjde vlastně mě to strašně bavilo. Vyhrála jsem z pěti kol dvě a taťka tři musím uznat že to byla fakt skvělá chvíle když se mi povedl strike :3 (doufám že jsem to slovo nepopletla xD). K tomu tam na stole lítala vodka s džusem a tak se nám skvěle hrálo xDDD. Skončily jsme někdy kolem páté a zaplatily za bowling, pití a odebraly se domů. K večeru jsem zašla se svým psiskem a nakonec jsem potom ještě řádila na bruslích až jsem si natáhla prdelní sval xDDDDDDDD. Končím fakt mi hrabe xDDDD zítra možná půjdu s taťkou se kouknout na závody motorek x) xD. Tak se mějte pěkně a GOOD NIGHT :3

Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky