15.9. ~ Skyrim u mě jede xD


(Khajiiti tak tihle jsou fakt krásní :3 jinak tu rasu mám dost ráda sice za ní moc často nehraji ale hledám si takového manžela xDDDD)

Ahoja lidi^^, nebudu se omlouvat ale nebyl čas nebo byl ale na to jsem po té praxi byla tak utahaná že se mi už nechtělo nic vymýšlet že tu budu něco strkat. Stávání ve 4:30h. je prostě ubíjecí ale musím si zvyknout hold krutá praxe xD. Co víc říct na praxi bylo celkem dobře alespoň skoro každý den jsme se něčemu chlamali xD. S mistrovou to taky zatím šlo no uvidíme co příjde příště. Jinak opět mě přešlo koukání na anime a místo toho hraju Skyrim :3 je to prostě závislost xD. Taky se mi povedlo stáhnout Riddicka :3 a titulky jsem taky sehnala takže jsem v ráji^^ xDD.

Víkend jsem strávila lenošením tedy v sobotu jsem byla skoro celé odpoledne venku s kámoškou. Zjistila jsem že příští rok chce jít na mateřskou O.O. Tedy nemám nic proti tomu ale poslední dobou si všímám že moje ročníky 94 si dělají bříška. Upřímně já na tuhle variantu ani nepomýšlím a ktomu nemám s kým si to udělat xDDDD. A neděli jsem strávila taky příjemně sice dopoledne jsem šla na brusle ale málem jsem si rozbila držku takže jsem pak nasrátá vrátila domů. Odpoledne jsem hrála Skyrim konečně jsem si koupila barák a uvažuji kam půjdu dál. Je tam strašně moc možností jak si tam naložit se svým životem ale já ráda chlastám v hospodách xDDDD. To ne ale ráda tam tahám z místního barda písničky :3. Doufám že nadcházející týden budu o trochu aktivnější. Ráda bych to tu udržela v pohybu^^. Takže mějte se pěkně :3


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky