27.9. - Krize nejspíš


Každého asi nebo jen někoho na podzim chytne krize. Já ji mám každoročně doprdele strašně mi chybí léto a děsně mě to deptá. Chybí mi energie a ktomu jsem na nemocenské se zánětem v uších. Už minulej týden mi bylo blbě tak jsem byla doma. Byla škola takže mě to tolik nežralo jako to že jsem chtěla být na praxi. Slyšíte správně chtěla jenže hned v pondělí jak jsem šla z praxe domů mi bylo tak blbě že jsem myslela že mám chřipku bolest hlavy, rýma.... No nakonec se z toho vyklubal zánět který se mi přesouvá. Vždycky musím mít něco extra... Ale i tak mě neserou tak ty uši jak ten můj stav jsem taková mimo v hlavě se mi přehrávají věci které jsem podělala. Mám hnusné myšlenky a prostě nevyznám se v sobě. Ten stav je takový jako by mě samotnou zabíjel... Musím se dát dohromady *povzdech* tím se chci taky omluvit za neaktivitu a prostě na blog teď nemám moc myšlenky. Chtěla jsem to tu napsat dřív že si dávám pauzu ale nevyšlo mi to až teď. Je mi o něco lépe že jsem se tu vypsala už se mi začínají myšlenky třídit.
Mám chuť se podívat na Beowulfa je to dobrý film s koncem z kterého mě mrazí. Mám ráda takové filmy asi už vím co tu hodím za článek až se mi tedy bude chtít. Snad se brzo ozvu ale i tak ta pauza platí :3. Mějte se pěkně.


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky