Riddick (2013)


Riddick
Žánr: Sci-Fi / Akční / Thriller
Země: USA
Délka: 119 minut
Premiéra v ČR: 5.9.2013



Popis:
Zrazen vlastními druhy a ponechán napospas smrti na pusté planetě. Riddick bojuje o přežití proti cizím predátorům a stává se silnějším a nebezpečnějším, než kdykoliv předtím. Brzy na to se lovci odměn z celé galaxie nevědomky stávají pěšáky v jeho plánu na cestě za pomstou. S jeho nepřáteli, přesně tam, kde je chce mít, rozpoutá Riddick brutální útok pomsty před návratem na svou rodnou planetu Furya, aby ji zachránil před zničením.

Riddick je ponechán svému osudu na opuštěné, sluncem sežehnuté planetě. Brzy mu ale cestu zkříží skupinka mimozemských predátorů, nebezpečnějších než všichni lidé, se kterými se dosud utkal. Riddickovou jedinou šancí, jak se zachránit, je vyslat nouzový signál. Bohužel ten na planetu přivádí dvě lodě. Na jedné z nich je banda lovců odměn, na druhé pak někdo, kdo má s Riddickem pár nevyřízených účtů. Začíná boj o přežití a Riddick to na všech frontách nebude mít vůbec lehké.


Dost jsem se těšila na tenhle film s Tami a mně osobně nezklamal. Byla jsem na tom v kině v pátek 6.9. takže to mám pořád čerstvé v hlavě a nemůžu na to přestat myslet xD. Film byl napumpovaný akcí, bojem, skvělé efekty a hlášky které mě občas málem zabili xDDD. Prej ,,Vrazím ti ho tam až po koule" xDDDD. Tak na tohle fakt nemůžu zapomenout jak to řekl Riddick xDD. Měl tam i úžasnýho hafana do háje jak mi bylo líto když umřel :(. Co víc dodat vůbec jsem se nenudila a doufám že si ten film brzy stáhnu nebo dokonec koupím x) xD.

Pár obrázků^^


Drsná ženská sice mě na začátku trochu srala ale ke konci už to bylo v cajku xDD



No neměl to fakt jednoduché xD






Vaako škoda že tam byl tak krátce ale neva xD. Takže speciálně obrázek pro Tami :3


Ty oči :3 strašně se mi líbí xDD



Ten vlk byl fakt skvělý^^






Tady mu to fakt sluší x)


Ta Dahl se mi fakt líbí xD


Ten jeho smích tam nesměl chybět xDDD fakt jsem se těšila na tuhle scénu xD


Santosa tenhle byl fakt idiot xD







Doufám že jsem vás navnadila :3 xDD

Komentáře

Oblíbené příspěvky