27.10. ~ Asi to je za mnou


Zdravím vás lidi, ještě žiju. Vím dlouho jsem se neozvala ale prostě bylo to poslední dobou těžký. Škola, nemoci, deprese a budou to dva týdny co mi umřel děda. Byl to můj nejspíš nejoblíbenější děda protože jsem byla jeho nejoblíbenější vnučka. Rozuměl mi a když jsem byla mladší byl semnou v lázních. Jak on tak i já jsme se tam léčili ale skoro každý odpoledne mě navštívil a vzal na procházku. V Luhačovicích bylo krásně a i když jsem měla dietu tak mi kupoval zmrzky, lázeňské oplatky a rohlíky krmili kačeny které pluli po řece. Tahle vzpomínka na něj je nejsilnější... Měl špatné plice bylo to díky práci v kotelně tak i že kouřil. Upřímně chybí mi ještě bych s ním někdy ráda promluvila ale pořád mám pocit že je tu někde semnou.

Heh promiňte že to tu tak rozebírám ale potřebuju se trochu vypsat. Prostě mám za sebou špatný období kdy mě týraly i nemoce jednou nějaká menší chřipka pak zánět v uších a nakonec viróza. Díky tomu jsem chyběla jeden celý týden ve škole a devět dní na praxi. Mistrová mi to dala pěkně sežrat ale upřímně už je to lepší. Sice jsem hrdá že jsem odchodila celý týden náročné praxe ale i tak tři dny se mi k*revsky nedařilo. Byla jsem z toho už zoufalá a vyčerpaná možná si to trochu moc beru ale vím jediné závěrečné zkoušky chci zvládnout. A i když se do mě serou lidi že to nedám páč často chybím... Fuck you bitches!!!

A mé depky pořád na mě nepříjemně lezou tak že mám pocit že se zadusím ale nevzdávám to. Byla jsem nešťastná hlavně vůli dědy když byl v nemocnici a trápil se. Teď už je mi o něco lépe a ktomu cítím že je konečně spokojený. Co se týče blogu nechce se mi moc měnit dessing Dom a Letty pořád mi to vyhovuje ale asi to chce už změnu. Články snad už začnu pomalu něco přidávat a vrátím se do pomalýho tempa. Asi vytřídím spřátelené blogy nebo spíš udělám nějakou menší čistku neboť ráda obcházím blogy ale nepíšu moc často komentáře.

K mému překvapení jsem se začala zase dívat na Naruta xD asi je to díky Tami^^ která mě do toho uvrtala díky pár věcem xDD. Musím ale uznat že mě to svým způsobem chytlo už mi tenhle svět trochu chyběl. Takže možná nějaké články se ponesou v duchu Naruta. Co víc říct budu muset napsat nějaké komenty svým přátelům a dám se snad do chodu. Zatím se mějte pěkně a užívejte volna :3

Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky