15.11. ~ Vysmátá jak lečo xD


Ahoja lidi^^, jak se všichni máte? Jop žiju ozývám se zase po nějaké době ale poslední dobou mě postihl zimní spánek. K tomu jsem hrdá že jsem dokoukala Naruta k aktuálnímu dílu :DD. Konečně jsem se dočkala scén na které jsem se těšila. Když se na scéně oběvil ten pravý Madara a Naruto spojil síly se svým lisčím démonem Kuramou. Jak jsem se rozplývala jaké to bylo roztomilé lisčátko^^. Heh co víc říct opět čekám až výjde více dílu a pustila jsem se do The Walking Dead xDD. Jak nečekané ale neodolala jsem a opět držím pěsti svým oblibeným postavám :3.

Ale k dnešku byla jsem ve Frenštátě se třídou na Gastro soutěžích. Poprvé za dva roky heh ty minulé jsem nejspíš prošvihla díky svým nemocem :/. Ale neva užila jsem si to :). Musím ale uznat že bych nejspíš neměla nervy na to tam soutěžit xD. Pokecala jsem tam se svou mistrovou a myslím že jsem si k ní konečně našla tu lepší cestičku. Myslím že nebudu tak stracený případ. Samotnou mě začíná překvapovat že se sní shodnu ale zjistila jsem že jí asi hodně pije krev když jsem chcíplá xDD páč jak jsem na praxi a v pohodě makám je spokojená xDDD.

Cesta tam i nazpátek byla šílená několikrát jsme přestupovali no děs. Ale upřímně prosmála jsem se tam i nazpátek xDDD. Už ani nevím čemu všemu jsme se chlamali ale na zpáteční cestě mě někteří spolužácí už chvilku nenáviděli xD. Můj spolusedící se nemohl přestat smát a já taky ne xDDD. No jakmile jsem dorazila domů byla jsem ráda páč jsem byla utahaná a taky docela spocená. V té budově bylo dost teplo a dusno ale taky to bylo z té cesty a smíchu xD. Dala jsem si sprchu a natáhla se. Už ale od odpoledne mě bolí břicho a tak si ho nahřívám elektrickou dečkou a je to lepší xD.

I když není mi jen do smíchu ale pomalu mě začíná mrzet že mě opět opouští kámoška tedy spolusedící :C. Má jiný život i priority. Dříve jsme pořád o něčem kecali a svěřovali si své šílenosti a teď když sedí už i z někým jiným mi nedokáže nic moc říct. Děsně mě to štve a je mi to líto ale asi už to nespravím. Lezu jí jen na nervy bohužel :C. Taky opět v mém okolí zemřela holka kterou zastřelili. Ještě den předtím jsem jí viděla živou a zdravou a druhý den se dozvím že je mrtvá. Často na ni myslím i když mi někdy lezla na nervy se svým chováním ale dozvěděla jsem se že před svou smrtí se změnila k lepšímu ale to už neuvidím. Taky jsem se doslecha že jedna holka z jiného oboru zdrhla o pár minut dřív před koncem školy a srazilo jí auto. Leží v nemocnici v kritickém stavu a nic moc jsem se neslyšela že by se to lepšilo. Její mistrová bude asi vyhozena ze školy no nevím :/.

Mám pocit že už jsem se dost vypsala a obdivuju lidi kteří to dočetli až sem a pochopili moji myšlenkovou patlanici xD. Zrovna teď myslím na Tami která si užívá Stužkovák. Někdy lituji že se takové akce nikdy nejspíš nezůčastním ale co nadělám xD. Už ani nevím co psát asi si budu dál nahřívat bříško a pustím si starší díly The Walking Dead a budu slintat nad Darylem :3 xD. Přeju krásný víkend a sayonara^^


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky