1. 12. 2013 ~ Proč? Má cenu se vůbec ptát...


Proč musí umírat lidi? Které i když neznám osobně tak je mám ráda... Smrt Paula Walkera mně fakt vzala. Je mi tak mizerně a prázdně až mě to děsí. Byl to herec kterého jsem teprve našla letos před létem. Sága Rychle a zběsile mně natolik chytla a já si zamilovala herce kteří v ní hrály. Brian O'Conner v podání Paula Walkera mi bude strašně chybět. Vím asi si tu možná někdo nademnou bude prstem klepat na čelo ale je mi to jedno. Já cítím a umím si představit jak se cítí jeho přátelé, rodina a další kteří ho znali nejlíp a věděli jaké měl sny... Natáčení sedmého dílu se pozastavilo a jsem zvědavá jestli budou vůbec pokračovat. Ukončení šestého dílu bylo krásný no uvidíme... Doufám že na druhé straně odpočívá v pokoji a klidu.

Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky