20.12. ~ New Desing ~ The Hobbit

Ahoja lidi^^, tak je tu nový kabátek blogu :3. Jak jste si mohly všimnout velmi mně chytla druhá část Hobita xD. Byla jsem na tom v kině v úterý a nadšená se vracela domů x). Abych se přiznala hodně jsem se těšila až se tam zjeví Bard^^. V Rychle a zběsile toho herce (Luke Evans) proklínám a v Hobitovi miluju xDD. Co se týče krále Thranduila takhle drsného elfa jsem dlouho neviděla xDDD a Tauriel líbí se mi je svá^^ sice v knize nebyla ale to nevadí xD. Myslím že by se tu časem mněli zjevit dva články ohledně filmů Hobita a snad o Vánocích budu trochu víc aktivní^^. Nic neslibuji protože budu dělat přes prázky i otázky do školy a myslím že mám i nějakou seminárku O.O xD. Omlouvám se že poslední dobou to tu je tak zaseklé ale buď není čas nebo se bavím něčím jiným xDDD.

K dnešku musím taky napsat pár vět. Tami se mi vrátila z Anglie a tak se stavila ke mně :3. Ano mezitím jsem žehlila prádlo ale až jsem to mněla za sebou. Zalezli jsme si do mého pokoje a rozdali si dárečky :3. Víte já pořád nemůžu uvěřit že jsem od ní dostala řetízek s křížkem přesně ten který nosí můj oblíbenec Dominic Toretto z F&F :3 *šťastná jak blecha* xDDD. A ktomu medvídka z Londýna^^. Na druhou stranu jsem byla ráda že se líbí jí i moje dárky... upřímně prolítala jsem město jak šílená xDDDD. Ale i tak pro rodinu už mám všechny dárky což je fakt úlevné jen mně čeká ještě nějaký úklid. Cukroví je hotové a ještě stromek pod který hodím své dary xDDD. To je pro dnešek všechno. Něco si musím nechat i pro sebe :3. Takže přeji krásné prožití Vánočních svátků a šťastný nový rok^^


Moje hodnocení^^
Název: The Hobbit
Spokojenost: 100%
Od: 20.12. 2013
Do: v tomto roce poslední desing :)

Tudiž doufám že se Vám dess líbí^^ komenty potěší a kdyby něco pište x)


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky