24.12. - A je to tady^^


(ta sova mluví za vše xDD)

Ahoja lidi, tak Štědrý den je tady a můžu se vsadit že už všichni jen čekají na to až bude večer. Secpete večeři a pustíte se do dárků :3. U nás je to hektické přípravy, baléní dárků, uklízení už jsem z toho přes dopoledne málem zešílela xD. Teď už je trocha klid ale jsem vychlustnutá abych pravdu přiznala xD. Poslední dobou zjišťují že Vánoční svátky nejsou klidem a mírem ale spíše bojem xDD. Nemůžu si pomoct ale tyto Vánoce jdou nějak kolem mně nemůžu se moc naladit na tuhle atmosféru... asi mi k tomu chybí ten bílej sníh. Místo toho tu září slunko jak šílené. Jinak moc nestíhám tu něco dávat a večer už jsem ráda že mám klid. Ano cloumá semnou už lenora xDD. Ale musím přiznat že už se vážně těším na večer^^. No nic nebudu se tu vykecávat chtěla jsem vám jen popřát Bohatého ježíška a ať se při večeři neudusíte kostí^^



Konan x3

Komentáře

Oblíbené příspěvky