30.12. ~ Pirátím :3 xD


(Na to není co dodat xDD)

Ahoja lidi^^, nebudu se omlouvat že se to tu moc nehýbe ale jsem velmi zaneprázděna^^ xDDD... jak jinak že mi do mého života vlezla hra Assassin's Creed IV: Black Flag čili hraji za postavu kapitána Edwarda Kenwaye a vážení je to mořský ďábel xDDD. Děsně mně to chytlo a na blog tím pádem kašlu xD. Ale není na vině jen Edward ale i knížka. Rozsáhlý fantasy epos: Píseň ledu a ohně od George R. R. Martina. Dostala jsem pod stromek dá se říct první díl Hra o Trůny a nemůžu se od toho odtrhnout. Miluju to a plánuji že se jistě poohlédnu po dalších knihách. Protože už teď vím že až se prokoušu posledním dílem zdechnu do té doby než výjde další kniha xDDDD. Sice seriál mám taky ráda ale knížky jsou vážně lepší :3.

Takže dá se říct že se mám dobře ale poslední dobou mně nějak chytají i krize. Ten konec roku nějak mně děsí co bude dál... Ne nebudu to řešit mám dobrou náladu tak proč si ji kazit? :3 xDD. Zítřejší Sylvestr budu trávit s Tami^^, bráchou a jeho kámošem x) xD. Vážně se těším bude sranda a já se nebudu cítit osaměle xD. Víte mé kámošky většinou tráví Sylvestra se svým klukem a já si jen říkám který to bude rok kdy potkám někoho já? Doufám že ne ten poslední který bude napsaný na mém hrobě xDDDDD. Ne nebudu morbidní^^ tím vám chci popřát Krásného Sylvestra bez opice a utržené ruky od mega rakety a hodně štěstí do nového roku :3 xD



Konan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky