9.12. ~ Rupne mi mozek xD


(nejraději bych byla na jejím místě^^)

Vážně se tak cítím že mi rupne :D. Na posteli se mi válí sešity surovin, cukrářských technologií knížky úplně stejného názvu a uvědomuji si že začínám mít chuť zaškrtit našeho učitele. Už se začínáme připravovat na zkoušky a opakujeme staré učivo ve kterém se vážně strácím a dojebává mně fakt že v sešitech, knížkách a ani na netu nemůžu najít správnou odpověď. Sice uznávám že matura je horší než výuční list ale i tak mi to leze krkem... K tomu mi dělá vrásky na čele i matika která mi vůbec nejde... achjo fakt se snažím ale i tak se v tom máchám :C... Snad se z toho vydrápu tak jako vždy.

Uznávám že je to tu seklé ale není to jen mou vinou ale nějakou dobu mi celkem blbl blog. Takže jsem nemohla psát komenty, články prostě nic. Ale zdá se že dneškem to pominulo což je fajn^^. Tento týden už se budu snažit sehnat dárky rodině tedy pro bráchu mám a pro taťku skoro taky ale ještě to musím obědnat :D a máti nad tím si lámu hlavu xD. Pro Tami už něco mám :3 ale ještě to musím doladit^^. Buď se na nakupování vrhnu zítra nebo až v pátek páč dneska celej den prší a jak jsem sedla do busu už se mi chtělo jet jen domů.

To je asi vše xD potřebovala jsem si něco napsat a teď se zase musím navrátit k otázkám... Kill me please xDDD. Alespoň víte že zatím žiju a jsem celkem v cajku. Minulý týden jsem si totiž myslela že větší strátu krve už nepřežiju.... Raději to tu nebudu rozebírat a ničit vám dobrou pondělní náladu xDDD... heh a už se mi do pokoje dobývá kocour :3 jsem mu říkala že se hajzlík vrátí xDDD. No nic mějte se a hodně zdaru na začátek týdne^^


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky