15.1. 2014 ~ Na skok


(Clary a Jace a v pravo Valentýn xD :3)

Ahoja lidi^^, dlouho jsem se opět neozvala ale nebyl čas, nálada a vlastně ani jsem netušila co napsat. Zrovna na plné obrátky si plním týdenní praxi která je celkem v cajku ale to stávání mně drtí :/. S mistrovou vycházím dobře *klepe na stůl* a ani se mi to nechce říkat páč mně to samotnou překvapuje ale mám jí ráda xD ano i přes to všechno jsem si jí oblíbila xDD. I když někdy mám chuť jí i tak killnout xD. Když se vrátím s k Silvestru užila jsem si to s Tami s mým bráchou a jeho kámošem byla sranda. Poprvé semnou trávila Silvestr u nás doma Tami :3 byla jsem fakt ráda^^. Pak u mně zůstala ještě pár dnů a zašli jsme do kina opět na Hobita :3 a den předtím do čajovny... mmm vodnice mám na ní zase chuť x3 xD

Co víc říct mám se celkem dobře ale propadla jsem nové závislosti díky filmu The Mortal Instruments: City of Bones a donutilo mně to pustit se do knižní ságy Nástroje smrti od autorky Cassandry Clareové. Píše fakt skvěle a ještě lépe se to čte nemůžu se od toho prostě odtrhnout a jsem ráda že na to mám ještě čas i když pomalu se mi blíží zkoušky na výuční list. Prostě si tím zaplňuji volný čas a už jsem přečetla jedním dechem první díl Město z Kostí a už jsem u druhého Město z Popela. Oblíbila jsem si tam postavy a hlavní hrdinka se mi dostala hluboko pod kůži mám jí fakt ráda^^ xD. Abych řekla pravdu jakmile jsem díky Tami zhlédla tento film hrozně jsem si oblíbila hlavního zaporáka Valentýna xDD a i vůli něho jsem se dala do četby ale je to hrozný šmejd a občas mi z něho tuhne krev v žilách xDDD. Ale i tak mně zajímají jeho důvody a jak to s ním dopadne. Mám i pocit že se mi včera o něm zdál docela živý sen ale byla to taková debilita i když trochu mi to i nahánělo hrůzu že jsem se nad tím fakt musela zasmát jak jsem se probrala xD. Hmm to bude asi všechno už jsem se tu vykecala dost xD. Jop hodím tu dvě videa které tu fakt musím strčit jedno vás pobaví a druhé možná navnadí :3 xD. Mějte se pěkně :3 a snad se zase brzo ozvu i když poslední dobou jsem taková vyflustnutá že mně zajimá jen postel a četba^^ xD


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky