10.2. ~ Až jsem se z toho nakonec posrala xDD


(Hehe Ďábel :3 xDD sice se mi teď líbí že se kruťácky rozjel ale vím že si to zase nějakým způsobem vyžere xDDD)

Ahoja lidi^^, po dlouhé době se ozývám i s omluvou. Ale byla jsem nemocná dva týdny z toho jeden školní i praxe takže se toho na mě sesypalo celkem dost. K tomu už jsem začala řešit otázky ke zkouškám a ještě mě čeká závěrečná práci do které se budu muset vrhnout co nejdřív tedy až k tomu dostanu pořádné podklady což bude nejdřív.... tak až budu mrtvá protože naše škola na nás sere :/ nic nového xD. Takže moji milý návštěvníci a lidi co sem chodíte fakt se omlouvám že se to tu 2x nehne ale asi tu bude šnečí pochod protože já ty zkoušky prostě musím a musím dát xDDD i kdyby mě měli popravit tak prostě musím xD. Jo ten nadpis je příhodný pro dnešek protože mé nervy a zadek se nějak propojili *výmluvný úsměv* raději to neřešte ale taky mi poslední dobou fakt hrabe xDDD. Co se týče mé čtenářské záliby Nástroje smrti už čtu předposlední díl Město ztracených duší :3. A musím říct že se vážně těším na poslední díl xD. Zkoukla jsem i The Vampire Diares a kupodivu i když tam není moje původní rodinka tak se na to i ráda dívám^^ sice mi tam chybí ale to mi plně nahrazuje zase seriál The Originals kde mám všechny :3. Takže dá se říct když se nevěnuji škole tak si čtu a nebo koukám a další věci které se školy netýkají xDDD. No nic už jsem se vypsala^^ tak se mějte pěkně a hodně síly do víkendu x)


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky