17.2. ~ Utíká to jako voda xD


(Alucard :3 moje srdovka na tohle anime prostě nezapomenu xDD)

Ahoja lidi^^, poslední dobou ani nestíhám sledovat jak ten čas letí a na mou hlavu padají starosti ohledně zkoušek. Musím se přiznat mám už teď děsný nervy jak to postíhám ale snad o jarních prázkách zvládnu závěrečnou práci celkem by se mi ulevilo. A otázky už se je snažím pomalu spracovávat ale i tak mi do toho pořád něco skáče xD. Když tak uvažuji budu mít o závěrečné práci nějaké fotky svého dortu a doufejme i zákusku :D takže bych vám mohla předvést svoje dílo xDDD. Jinak ani jsem nestihla zmínit že na Valentýna v pátek jsem udělala roztomilé medvídky a den předtím i žabky z marcipánu *heh musela se pochlubit* :3 xDD. Mám i fotky tak snad je tu časem hodím^^ dneska už ale ne xD jsem zralá do postele a tak Vám přeji krásné sny a dobrou noc x)

Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky