3.3. ~ New Desing ~ Svět Lovců stínů

Ahoja lidi^^, tak tu máme nový kabát blogu :3 potřebovalo to změnu jako sůl ale téma je to stále stejné :3 ano hádate správně když si vzpomenete na název Nástroje smrti od autorky Cassandry Clareové a ty namalované karty by měli být od Cassandry Jean ale nejsem si tím úplně jistá :D. Doufám že Vám to nepříjde přeplácané ale já to prostě potřebovala mít pestré^^ a mám tam všechny své oblíbence :3 tedy až jednoho Jonathan Christopher Morgenstern ten mi neskutečně pije krev ale nesměl mi tam prostě chybět xDDD. Takže abych pravdu řekla nějakou chvíli jsem se prostě hrabala v kartách a vybírala xDDD. Tudíž doufám že se Vám ta změna líbí tak jako mě^^.
Jinak co bych řekla jiného mám za sebou jarní prázky za které jsem stihla zrobit dort na zkoušky už se cvičím ale i tak mi nevyšlo nějak napsat další otázky a ještě nemám ani jednu čárku v závěrečné práci :/ a to mě celkem sere xD. A vážení do toho všeho jsem chytla sřevní chřipku... tohle asi bude fakt můj konec xD. No zatím žiju a omlouvám se že to tu je fakt totálně zasekané ale pokusím se něco přidávat x) snad budu mít čas a nějaký ten nápad tu něco dát. Protože vidina že za chvíli budu mít zkoušky mi bere všechno jak inspiraci tak chuť T.T. Mám chuť se tu vypsat ještě víc ale ani nevím jak bych měla začít. Možná jindy tak se mějte pěkně a budu vděčná za nějaký komentář :3


Moje hodnocení^^
Název: Svět Lovců stínů
Spokojenost: 100%
Od: 3.3. 2014
Do: dokud mi nevypadnou oči xD


Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky