30.4. ~ Hrdě se hlásí k životu xD


(miluju scénu kdy Toujou sejme toho učitele pákou :3 xDDDD)

Ahoja lidi^^, měla bych se omluvit za svou skoro dvou měsíční neaktivitu ale měla jsem toho vážně moc. Byli mezitím chvíle kdy jsem měla čas ale neměla jsem chuť se nějak projevovat. Za těch pár týdnů se můj život točil v kruhu nemocí, problémy se spolužačkou/exkámoškou a škola mi fakt dávala zabrat. Teď už mám za sebou závěrečnou práci která je úspěšně odevzdána a můžu být i hrdá ze skupiny jsem jí měla asi nejlepší. Takže se nemusím bát že by byla úplně na pytel. Dřela jsem na ní a to doslova xD. Co se týká otázek ze dvou předmětů už je mám skoro všechny hlavně díky mojí spolužačky která mi fakt pomohla a nechala mě si je přepisovat. Vím asi to není fér ale ani doma jsem to neměla nejlehčí a prostě teď už jsem jen ráda že je celkem klid *klepe na stůl*. Upřímně těch pár týdnů bylo asi i menší peklo protože nervy mi doslova tekly a ještě potečou xDDD. Fakt jsem ráda že mám Tami^^ která snáší ty mé šílené nálady a neduhy mé osobnosti. Vážně jsem jí za to vděčná protože mě umí vždy uklidnit, potěšit a stojí při mě :3 jinak už bych asi byla v blázinci. Víte někdy mě má vlastní rodina dohání k šílenství hlavně tata a brácha xDDD. Máti ta se snaží při mě stát ale myslím že by mě taky někdy nejradši uškrtila xDDD.

Co se týká blogu ráda bych se zase vrátila ale fakt netuším jestli budu mít následující měsíc čas. Budu se připravovat na zkoušky které mám v červnu a budu se muset hlavně šprtat. Sice teď ještě bojuju s matikou protože tohle je snad jediný předmět který se mě snaží zničit. Ale jinak ostatní předměty jsou celkem v cajku. Chmm kabát blogu zatím nebudu měnit moc jsem si ho ani neužila T.T a to jsem byla tak happy když jsem si ho v březnu udělala^^. Takže si ho ponechám :3. Omlouvám se těm které už možná sere... tedy pokud sem ještě vůbec někdo chodí xDDD. Přes volný čas teď většinou když je pěkně tak řádím na bruslích a odbourávám si tím svůj stres který se mě furt chytá xDD. Díky Tami jsem se po dlouhé době koukla i na anime Beelzebub a strašně mě to chytlo xDD. Oga a Toujou to je něco pro mě :3 škola pro delikventy bez učení a učitelů xDDD. Brala bych to xDDD. I když musím přiznat že dneska jsem si znovu načetla Nástroje smrti a asi si budu zase číst a mezitím se učit takže blog bude spát xDDDD opět xDDD. Doufám že se to úplně nevyplní možná bych tu mohla dávat písničky na které jsem teď poslední dobou narazila a mám na ně závislost. Pokud se dočtete až sem tak potom se omlouvám že to tu píšu tak šíleně ale můj mozek dumá na co se dneska ještě koukne. Mám chuť se kouknout na nějaký díl Rychle a zběsile nebo fakt na ty Nástroje smrti :3. No uvidím teď už se s váma loučím a snad se velmi brzo ozvu^^


vaše (ještě) živá Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky