31.5. ~ Ono to žije :D


(Princ Oberyn a Tyrion Lannister mám je ráda i když mám pocit že oba zařvou xDD)

Ahoja lidi^^, raději už nebudu nic říkat o tom že se tu budu snažit něco dávat když na to nemám ani náladu :DDD. Tedy poněkud měla jsem toho dost ale přiznávám že za to částečně může i hra Dragon Age II hold mám závislost a nic se mi nechce :3. Stačí mi že se musím učit xDD už teď v pondělí na mě čekají písemné testy a úterý, středa praktické xDDD. Takže asi víte že mi nervičky pracují a tak se s váma loučím na dalších sto let^^ ozvala jsem se jen proto ať víte že ještě žiju :3 budu ráda když mi budete držet pěstičky ale jedno Vám můžu zaručit na blog jsem nezapomněla ale prostě jsem poslední dobou ani neměla co napsat. Možná měla ale byly to drobnosti na které už jsem i zapomněla... chtěla jsem dneska dokonce hnout s desingem ale nenašla jsem obrázek který by vystihovat to co cítím. Mějte se tudiž pěkně :3


vaše Konan x)


Komentáře

Oblíbené příspěvky