17.6. 2014 ~ Mám to :3


(Qunari rasa ze hry Dragon Age^^ kdo hrál tak ví xD líbí se mi i když ta jejich víra mi leze trochu krkem xDDD)

Ahoja lidi^^, tak Vám s klidným vědomím můžu říct zkoušky jsem úspěšně zvládla. Je ze mě cukrářka :DDD (nečekaně xD). Z písemných, praktických a ústních mám za dvě :3 stále tomu nemůžu uvěřit že já takový patlal má ze všeho dvojku xDDD. Zrovna teď cítím jak mnou prosakuje ten úlevný pocit x). LoL konečně si budu moct zahrát hry, dočíst knížku Hra o Trůny chybí mi už jen pár stránek a počínaje dneškem jsem si koupila Střet Králů takže do toho budu hodně zažraná xDDD. Hlavou se mi mele co všechno podniknu ale vím že dneškem to zalomím u jahodové vodky^^ (nejspíš xD). Rovnou říkám nečekejte že tu budu moc nějak aktivní protože se chci teď hodně hýbat. Sezení na prdeli u otázek bylo dost chci se pořádně vyřádit^^ takže popadnu brusle a řádně se zřídím :DDD. Děkuju všem co tu stále navštěvuje tenhle hlemýždí koutek i těm co mi drželi palce nebo si na mě vzpomněli :3... Mějte se pěkně a užívejte si sluníčka co to jde^^ brzo se zase ozvu x)


vaše šťastná Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky