24.6. ~ New Desing ~ Morrigan

Ahoja lidi^^, tak jsem konečně narazila na obrázek který mě okouzlil :3 je na něm má oblíbená čarodějka Morrigan z Dragon Age: Origins a nejspíš bude i v novém díle Dragon Age: Inquisition :3 docela se těším až ta hra výjde a doufám že si jí budu moct někdy zahrát :3. Protože už teď zjišťuju že furt něco musím řešit a už toho času nemám tolik i když je fakt že když je pěkně snažím se být i venku xDD. No upřímně ten obrázek se mi strašně líbí ale ty barvy kolem nevím nejsem si tím jistá ale líbí se mi to^^ xD. Nedalo mi to moc práce a proto i doufám že se Vám tahle změna bude líbit^^. Jinak co říct o Morrigan? Kdo hrál tak ví jaká je xD jedním slovem je to potvora ale mám jí ráda není špatná :3


Moje hodnocení^^
Název: Morrigan
Spokojenost: teď už i 100% :DD
Od: 24.6. 2014
Do: dokud mě ta potvora nepřemění v ropuchu xD

Budu vděčná za nějaký koment :3


Konan :P


Komentáře

Oblíbené příspěvky