12.7. ~ Žiju a mám brigádu u Tami :D


Ahoja lidi^^, opět se ozývám živá, celkem zdravá a zatím pohromadě :D. Mám brigádu která je celkem veselá ale jsem na sebe hrdá už jsem si vydělala v celku pěknou částku :3. A zrovna teď jsem opět z prdele kecla mé milé Tami vedle že hodlám blog smazat a ona si chce uložit ty mé děsivé povídky xDDDDDDDD. Ne nemám to v úmyslu vždycky za nějaký ten čas dostanu chuť sesmolit nějaký smysuplný článek o mém (ne)normálním životě :D. Takže abych zhrnula teď svých dvanáct dní prázdnin snažím se makat ale jsou dny kdy to nejde protože chčije a chčije. Tudiž jsem po dlouhé době si zahrála The sims 3, Assassin's Creed 1 a nějakou chvíli i Dragon Age: Origins. Pokouším se číst i Střet králů ale nedostala jsem se v tom moc daleko -_-" :D. Takže nenudím se ale snad si konečně vyberu nějaké téma které bych tu chtěla konečně hodit^^. V tomhle okamžiku se ale hodlám natáhnout, psát a číst si povídku která mě velmi chytla xD. Takže sayonara a užívejte si sluníčka co to jde :3


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky