26.7. ~ Tak jsem doma^^


(No není rozkošný :3 xD)

Ahoja lidi^^, vím pozdě ale nemůžu spát zuby mě bolí jak svině → díky naši usměvavé zubaté (zubařka) :/ xD. Ty zuby mě od té návštěvy *obávané* ordinace bolí týden a nějaký ten den. Už to raději nepočítám a doufám že mě to už přejde. O dva metry dál se nejspíš snaží spát Tami na nafukací posteli chudák :( :D. Doufám že jí moc neruším když tu vypisuju své psychické a fyzické rozpoložení xDD. Jinak se mám celkem dobře a jsem zvědavá jak proběhne za pár hodin ta oslava našich letních narozenin. Jak víte všichni slavíme v létě :D. Bože slaví se dvě kulatiny moje dvacetiny a mamčiny 45 :3. Ten čas fakt utíká ale děsím se jedné věci stále mi hrabe, mám své šílené sny a tohle jsou už fakt nejspíš moje poslední velké prázdniny :D. Trochu mě to mrzí ale mám v sobě určitou zvědavost kam mě vítr zavane. Jestli se budu věnovat své profesi cukrářky nebo přesídlím na statek k Tami kde budu zlostně okusovat ohrady aby pořádně kopaly zdejší dobytek. Nejde ani o to okusování ale elektrický ohradník prudí plevel... co k tomu víc dodat taky by vám to lezlo na nervy ale nestěžuju si. Mám se tam dobře a nenudím se :3. Trocha se mi i stýská to mi věřte za těch 25 dní jsem si na ně fakt zvykla i když jsem někdy protivná jak ježek v kleci. Na druhou stranu jsem i ráda že jsem doma a uvidím jak dlouho tu opět vydržím lol xDD. Co se týká blogu promiňte mi neaktivitu ale vážně se nenudím :3. Co víc říct brzo se snad zase ozvu a jdu na chvilu prudit svoji rodinku v The Sims 3 xDDDD. Užívejte prázky a mějte se líp^^


Vaše *zubatá* Konan xDD


Komentáře

Oblíbené příspěvky