28.8. ~ I feel like bear :DD


(Zaklínač podtitulem Divoký hon straně se těším až to výjde :3)

Zdravím lidi^^, zprvu musím říct ten nadpis je pravdivý cítím se jako medvěd páč na mě leze zimní spánek :DDD nic se mi nechce a raději bych spala, spala a spala. I když se mi to moc nedaří ale je fakt že kdykoliv večer si vlezu do postele a noťas si položím na stolek abych odepisovala Vini už jsem parkárt vytuhla xDD. No nic no aby byl článek trochu smysluplný měla bych na začátek říct mrkla jsem na e-mail a nechtělo se mi věřit že tu stále chodí lidi^^ musím Vám poděkovat že jste tak trpěliví s tímhle líným medvědem xDDD. Překvapilo mě to natolik že jsem konečně musela něco napsat ze svého (ne)veselého života. Abych byla upřímná v červenci jsem oslavila 20 O.O je to strašný že už je mi tolik pořád si příjdu stejná xD.Taky jsem skoro celý červenec strávila u Tami^^ na takové letní líné brigádě ale nebylo to špatný byla to dobrá zkušenost :3 xD.

Srpen je už takový mírně nudný stále stejné povinnosti vyvenčit (hysterického) čokla, občas nakoupit potraviny, uklízet, pokoušet se vařit a taky jsem se celkem snažila dost hýbat ať není ze mě lachtan i když se tak cítím xDD. Světlý bod na srpnu byl že jsem nedočkavě vyčkávala na premiéru v kině Expendables 3 jinak Postradatelní xDD bylo to úžasný a byla na tom celá moje rodina i kámoš od bráchy bylo to fakt skvělý a nemůžu se tajit že už to mám stáhnuté a ráda si to pustím :3. I když jsem si jistá že si to koupím jako originálku předešle dva díly máme taky originál :3. Taky musím říct že tohle je ten jeden z těch filmů co nás s bráchou spojuje s těma našema drsnýma oblíbencema např. Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Jason Statham, Dolph Lundgren tenhle týpek v roli Gunnara si získal moje srdce lol xDDDD. Nevím proč si vždy oblíbím takové hajzlíky ale byla jsem ráda že se ze svých problémů vyhrabal a byl v cajku. Nejspíš miluju ty jeho ksichty které umí házet xDDD.

Na srpnu bylo i fajn že jsem díky Vini^^ dostala závislost na další hru a to je The Witcher Zaklínač Geralt z Rivie. Sice je fakt že stále nemám moc čas to dohrát ale určitě se k tomu doklepu xDDD. Nejlepší je že mě zahrnula i knížkami od Andrzeje Sapkowskiho a vážně se do toho ráda začtu líbí se mi to :3. Co víc říct Tami^^ jsem zase na druhou stranu připravila o The Sims 3 xDDD a někdy mě chytne fakt den kdy u toho strávím dost času xD. Ale není to jen optimistické pomalu si hledám práci a smiřuje se s faktem že už budu makat... *umřu* xDDD. Už jsem poslala svůj životopis tak jsem zvědavá jestli se ozvou xD. Už ani nevím co napsat xD mohla bych taky změnit dess a přidat i něco jiného než ty moje zápisky do deníku ale nechce se mi xDDD. Mějte se blaze^^


vaše Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky