14.9. ~ Posrané záseky s přihlašováním xDD


(Úžasný obrázek :3)

Ahoja lidi^^, omlouvám že jsem se opět dlouho neozvala ale kolikrát jsem se chtěla přihlásit a něco tu hodit ale nemohla jsem se přihlásit na Google Chrome... tak jsem to vzdala a zapla si Internet Explorer který moc nepoužívám ale díky bohu že ho tu mám jinak by mě už trefil šlak xDD. Sice se moc světového u mě neděje ale i tak už mi z toho hrabalo xD. Tedy možná děje za pár dní poletím do Egyptu :3 poprvé v životě a už se celkem těším xD. Tenhle dáreček jsem dostala společně s mamkou která oslavila kulatiny a já taktéž ale mám to i za zkoušky :3 xD. Takže si opakuji angličtinu a snažím se nežrat ať nejsem za tuleně :DDD i když teď se zrovna lížu z nachlazeniny kterou dotáhl brácha -_-" xD. Takže to znamená možná další zápisky z dovolené jak mám ve zvyku psát a plus fotky^^ takže by tu mohlo být trochu živo :3. Co víc říct opět jsem spadla do závislosti na Assassin's Creed :3 a zrovna teď když mám čas hraji za Edwarda Kenwaye opět od začátku ale je možné že ho i dohraji xDDD. I když už jsem si díky Viny^^ stihla udělat závislost na nové díly které mají vyjít v listopadu Assassin's Creed Unity a Rogue které vypadají vážně luxusně^^ xDDD. Tož nejspíš jsem ze sebe dostala všechno xDDD možná se i dnes pustím do předělávání desingu xDDD takže mějte se pěkně^^ do dalšího článku lol xDDD



vaše Konan :P


Komentáře

Oblíbené příspěvky