22.9. ~ Abu Dabbab


(Neodpustím si tu strčit Edwarda :3 xD)

Ahoja lidi^^, další zápis je tu xD vím trvá mi to děsně ale bohužel mě furt něco rozptyluje *nevinnej úsměv* :3. Stručně řečeno užíte si zápis x)

22.9. 2014 Pondělí

Moc jsem se nevyspala bylo mi horko pak zima z klimatizace. Matka chrápala já ležela na zádech a poslouchala ze zoufalství už písničky. Omg neměla jsem si pouštět songy s Ewardem a Haythamem Kenwayem chtělo se mi brečet T__T. No nakonec jsem to vzdala a přesunula se na balkón a koukala jak se pomalu rozednívá a vychází slunce bylo to nádherné a zlepšila se mi nálada i když mě neskonale žrala jedna věc. No nebudu jí tu řešit ale už vím že už to nikdy neudělám :D. Už jsem si to i vyřešila celkem ale ta myšlenka mě vždy nasere. Omlouvám se že to tu píšu ale potřebuju to ze sebe dostat...

Více pod perexem^^



Den vypadal tak že jsme vstali, vybalili si, zašli na snídani a jeli na zájezd v ceně hotelu na pláž Abu Dabbab kde je moře hlubší a jsou tam korály, rybky které kolem toho plavají a mamča viděla i nádhernou želvu jednu velkou jako krávu a dvě malé. V pohodě se na dně pasou mořskou trávou a občas se zajdou nadechnout na hladinu. Já je neviděla bohužel páč jsem byla z těch řádných vln utahaná a chytla mě křeč jak mi nohy podrazila fakt silná vlna. Teda levá to chytla ale naštěstí už to tolik necítím ale i tak au :D. A ten zájezd jsme stihli zařídit ještě v neděli večer. Vždy se to má hlásit den předem. Teď máme zařízený i čtvrtek. Jezdí se jen v pondělí a čtvrtek. Takže zítra jdeme s mamčou zjistit jak je to s korály u našeho hotelu a vidím to nadějně^^.

Náš hotel je prý pro plavce ale vyhovuje to tu i neplavcům takže se snaží zavděčit oboum skupinám což je fajn. Co víc říct už jsme dneska koupili nějaké suvenýry ale zatím neprozradím jaké :3 xDDD Lol ten obchodník z nás byl hotovej :DDD. Ale udělal nám fakt dobrou a silnou kávu byla fakt skvělá^^. No nakonec ve čtyři odpoledne jsme měli sráz s naši delegátkou a je to sympatická ženská takže se mi ulevilo i když ta Pomsta Faraona (průjem a blití v jednom) té nemoci se děsím ale úspěšně slivovicí s medem a citrónem likviduji červy a vše :DDD. Dávám si to před jídlem a je mi fajn. I když mám fakt nějak zpomalené trávení....

Letovisko je jinak prostorné jsou tam bazény, bary, obchůdky, restaurace i hřiště na fotbal a další hry. Ale musím říct že je tu poděsně draho což jsem se i zmínila v minulém článku. Ale furt tu hraje hudba a oni jedou jak zfetlé veverky :DDDD. Jinak máme tu fajného uklízeče a je sním sranda dokonce nám dneska složil z ručníku labutě do tvaru srdce :3. Jinak někteří pracovnící hotelu si myslí že moje máti je moje sestra :DDDD a jeden obchodník jí chtěl koupit za velblouda lol xDDDD. Už nevím co napsat asi mi mozek po té slivovici vyhlašuje konec. Dobrou noc :3

Přiložím vám tu pár dalších fotek x)

Tady se pomalu rozednívalo a navíc měsíc vypadal jako malý úsměv^^



Východ slunce na tuhle fotku jsem hrdá :3 páč už se mi nepodařilo vstanout xDD


Tady máme ty poskládané labutě^^ no není to pěkné :3


A náš soused Gekon často jsme ho potkávali na chodbě xD


Fotka je trochu rozmázlá ale aspoň vidíte co najdete v jídelně :D


Ta už je lepší ale jsou to pěkné vodní potvory že? xD



To je prozatím vše pokračování příště... vlastně by mě zajímalo jestli to vůbec někdo čte xD



Komentáře

Oblíbené příspěvky