23.10. ~ New Desing ~ Laxus Dreyar

Ahoja lidi^^, tak se po dlouhé době ozývám i s novým kabátem blogu :3 opět jsem začala koukat na Fairy Tail takže jsem v tom uvrtaná až po uši a nestěžuji si :DD. Konečně jsem tu dala dalšího oblíbince bloňďáka Laxuse xD kdo kouká tak ví o koho jde^^. Ale měla bych přiznat barvu měla jsem strašný dilema ohledně vzhledů s různými tématy které mě berou xD. První příčka Laxus Dreyar, druhá Edward Kenway a třetí Dracula: Untold na kterém jsem byla nedávno v kině^^ takže než jsem si vybrala dalo mi to zabrat ale s výsledkem jsem spokojená. Našla jsem krásný video které mě k tomu donutilo :3. Navíc snažila jsem se a tak doufám že se Vám bude líbit tak jako mě^^ abych pravdu řekla nedalo mi to ani moc práce xD. Navíc musím připomenout že patého října už je to šest let co tento blog žije^^ Hoooray :D.

Další informce mého života děs a hrůza xD podařilo se mi nechtěně škrábnout naše staré auto a fakt mě to mrzí. Bylo z toho chvilkové peklo... sice stále štěstí že to není zase tak hrozné a plot souseda je nepoškozený. Špatně jsem odhadla délku auta... a za chyby se platí. Konečně jsem narazila na brigádu kde by mě vzali ale trošku váhám díky lepší nabídce práce. Na Úřadě práce se totiž pořádá pohovor do cukrárny na skvělé šichty. Samá ranní od 7 -15h. takže mi prosím držte palce v pátek ať mě vezmou^^. Jinak co víc říct tento měsíc byl vážně fajn^^ hlavně díky víkendu kdy rodiče byly na prodloužené dovolené a já strávila víkend ve společnosti Tami a bráchy x) xD. Vlastně to bylo i díky tomu že 16. října jsme šli do kina na Draculu :3 ten film jsem si fakt užila a taky se mi líbila ta změna. Sice tam bylo pár nesrovnalostí ale i tak se mi to moc líbilo^^ takže je jasný že k tomu udělám článek jen o tom. Sice ještě nevím kdy nejspíš až se na ten film znovu kouknu :3 xD. Abych se vrátila k tomu víkendu konečně jsme po dlouhé době byly i v čajovně kde jsme si dali naši milovanou vodnici^^ vodní meloun :3. Zase jsem se díky tomu pěkně blbě usmívala xDDD a více na sebe už neprásknu xD takže se mějte pěkně^^


Moje hodnocení^^

Název: Laxus Dreyar
Spokojenost: 100% jak jinak xD
Od: 23.10. 2014
Do: Jak budu mít čas a náladu x)

Budu ráda za nějaký koment a kdyby něco pište^^


Konan :3



Komentáře

Oblíbené příspěvky