4.10. ~ Tak jsem zase sklouzla do všedního života x)


(Soucitím s Haythamem... xDDD)

Ahoja lidi^^, omlouvám se že jsem o sobě nedala dřív vědět ale jak je v nadpisu opět jsem se vrátila do starých kolejí :D. Upřímně vůbec se mi nechtělo teď poslední dobou nic psát. Chybí mi slunce, písek, moře a tváře usměvavých egypťanů :DD. Byly chvíle kdy jsem si přála být už doma ale když jsem teď zase doma dvěmy slovy děs a zima. Zháním práci a i když už jsem rozeslala i rozházela životopisy kde bych fakt chtěla být musím čekat jestli se mi ozvou -_-". Deptá mě to takže v pondělí jdu oběhnout řetězec supermarketů jestli nemají zájem o nějakého brigádníka. Hodně mi pomáhá mamča ale z taty jsem někdy nervózní... Příjdu si nemožná a blbá T__T. Nechci tím hned říct že je špatný ale občas mi prostě hraje na nervy. Abych vás taky uklidnila fotky mám a zápisky taky. Jen se musím na ně podívat a možná i dopsat lol :DD. Co se týká fotek nedám tu všechny ale nějaké se tu určitě zjeví^^. Jedině co mě potěšilo bylo že se ke mě v pátek stavila Tami x) pokecali jsme, ukázala jí fotky a darovala jí suvenýr z dovolené :D. A na co se mega těším :DDD 16. října jdu společně s mamčou a Tami xD do kina na Drákulu: Neznámá legenda v hlavní roli Luke Evans :3 to mluví za vše hehe^^

Pro navnadění tu hodím trailer :3



vaše Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky