Neděle 21.9. ~ A tak letíme...


Konečně jsem se dokopala tu hodit ten první zápis z mé krásné dovolené xDD. Omlouvám se jestli vás článek někde zmate ale psala jsem to ještě celá nadšená a proto i to tak nechám^^

21.9. 2014 Neděle

Takže zdravím u prvního zápisu z dovolené. Abych to ještě jednou objasnila tuhle dovolenou jsem si zasloužila za zkoušky a k narozkám :3 netřeba připomínat věk :DD. Můj spolucestující nejukecanější člověk a taky má máťi v jedné osobě :D. Tož abych začala :D... Ráno v neděli jsme vyjeli o něco dříve k vůli Dnům NATO ale celá naše family byla překvapená jak je cesta do Ostravy volná :DD prostě dojeb minulý rok byly cesty totálně zasrané a poprvé v životě jsem je viděla tak prázdné O.o. No nejsilnější nápor byl prý v sobotu co jsem slyšela ale tak to jsem stejně balila jak šílená :D. Na letišti v Ostravě jsme zaparkovaly auto a hned v hale potkali postarší pár manželů který vypadal dobře. Zakecali se s nima hlavně máti a tak jsme si krátili čas na vyzvednutí letenek a odbavení. No nebudu to protahovat po nějakých 40 minutách nás opustil brácha s tatou k vůli placenému parkování ať zbytečně moc neplatí. Ale i tak jsem se za těch 40 minut stihli odbavit a vyzvednout letenky. Dali jsme si sváču uzené a upečené kuřecí nohy a ktomu chleba. No nadlábli jsme se vyplnili papíry a prošli rentgenem jestli nemáme někde ubalenou bombu :DD.

Více pod perexem^^




Naši známi se zatoulili ale i tak jsme je našli a doklepali s němi dvouhodinové čekání na odlet. Sice měli zamluvený jiný hotel ale i tak jsme v letadle našli další rodinu která mířila do oblasti Marsa Alam jako všichni cestující. Let byl příjemný pár turbulencí ale než se mi vyrovnal tlak trocha jsem umírala ale jak se let ustálil tak zase umírala máti a já byla v cajku :DDD. Dokonce mám několik fotek z okýnka letadla a docela se mi povedli takže se pod článkem pokocháte :3. Je to nádherný pohled a jsem ráda že mám v mobilu stav když jsem v letadle. Takže jsem poslouchala písničky a fotila oblaka^^. Dostali jsme i občerstvení které bylo dobré a nemohla jsem si stěžovat vážně mi všechno vyhovovalo a hlavně to že jsem seděla u okýnka :3. Abych pravdu řekla na chvíli jsem si vzpomněla na Leonarda da Vinciho a říkala si že o tomhle jistě snil vidět zem z perspektivy ptáka.

Letěli jsme celkově čtyři hodiny a přistání bylo s pěknou otočkou ale vidět moře a hotely.... Nádhera strašně jsem se těšila až budu konečně ve svém hotelu jménem Elphistone Resort **** . Abych předem řekla asi hodinku před přistáním nám dali vyplnit kartičky na Vízum které jsme si měli koupit na letišťi. Dokonce když jsme vystoupili vyzvedl nás autobus a hodil nás až před dveře haly :D. Musím říct že Egypťané jsou sympaťáci a umí i trocha česky :DDD Takže všude se řvalo Fischer (mimochodem naše cestovní kancelář která nám tenhle zálet zařídila :D) a další cestovní kanceláře. Dali nám potřebné informace i víza a poslali nás k autobusům které nás měli dopravit k hotelům. Byla jsem happy vyfásli jsme fajného řidiče i instruktora :DDD. Dokonce nás po cestě učili pozdravy arabsky :D sice trocha si to pamatuju ale fakt netuším jak se to píše xDDD. Samozřejmě víza jsme platili až v autobuse instruktorovi. No když jsme vyjeli upřímně cesta prostředím je trocha depresevní ono poušť, bordel jakési suché keříky... No asi je to šok pro některé. Přiznám se mě to nějak netrápilo alespoň chvíli než začalo vypadat že se nějak moc vzdalujeme moři :DDD. To jsem se začala modlit abych od hotelu k moři nelozila tři kiláky pouští lol :D.

Naštěstí nás vyhodili u našeho krásného hotelu Elphistone Resort **** fotky budou ale musím říct že je vážně rozlehlý, krásný a dost drahý :DDD. Víte naivně jsem si myslela že net tu bude za hubičku hovno 2 eura za ubohou půlhodinu. No kdyby to bylo na celej den neřeknu nic ale půlhodina to mě fakt nasralo ale upřímně nechybí mi je to zvláštní ale příjde mi to jak za starých časů^^. V hotelu nás pěkně přivítali skleničkou džusu a máti podplatila chlapíka ať máme nice room :D. Což máme z balkónů máme krásný výhled :). Museli jsme před ubytováním vyplnit další formality a pak jsme jen vyfásli karty které nesmíme ztratit a hurá na pokoj. I pokoj je moc pěkný a prostorný pro dvě osoby akorát. Ani jsme moc nevybalovali protože v Egyptu je o hodinu více a tak jsme si zašli na véču. Stravování máme michodem formou švédských stolů takže si máme fakt co vybírat :D. Nejlepší byl fakt prej koukej špagety tak jsme si nabrali a mě to smrdělo po krabovi a po chvíli jsem v tom fakt našla klepeta :DDDDD. Matka se dusila smíchy ale našla těch klepet víc :DDDD. Pak jsme díky jedné paní zjistily celkem nemilé věci. Například pro plavce je tenhle rajón na pytel páč tady je to taková laguna takže tam můžete jít a vodu stejně máte po kolena. No víc vám řeknu o tomhle asi v jiném článku. Lol večer jsem prokecala s Egypťanem lámanou angličtinou ale byl to sympaťák prostě obchodník no nudil se xD. No nakonec jsme to zabalili sprchou a postelí :3
pokračování příště.....


Následná tuna fotek z oblak :3


































Prozatím to jsou všechny fotky které jsem tu chtěla dát. Budu se snažit rozdělit do každého zápisku pár fotek ale nic neslibuji xD. Vím že všechny nejsou v nejlepší kvalitě ale nedokázala jsem je prostě vynechat :3. To je prozatím vše k dovolené... pokračování příště :DD


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky