23 - 24.9. ~ Poustevník to je bojovník xD


(Thatch, Hornigold a Kenway :3 nemůžu to tu nedát xD)

Ahoja lidi^^, tak po dlouhé době tu opět přidávám další zápis z mé dovolené a začínám přemýšlet že do příštího narvu i poslední zápisky xDDD. Uvidím co se týče toho děsného nadpisu... rýpala jsem do mini krabů a ti mi ukázali svoje klepeta xDDD to víte schovaní v ulitě a nějaký pošuk je vytáhne z moře a čeká až vyleze xDDDD vylezli^^ až jsem se zlekla že zase nejsou tak malí xD

23 - 24.9. Úterý a Středa

Zdravím u dalšího zapísu do cestovního deníku :D. Tento článek je za oba dny protože tyto dny byla flákačka u moře s korýši a rybkami u korálů :DD. Úterý jsme byly objevit tu mořkou oblast kde je to na plavání to jest u naši pláže si odložíme věci na lehátka a dáme se do leva a deset minut šlapeme k velkému šutru to je náš bod že už jsme u korálu i naši vytoužené hloubky :3. Abych pravdu řekla šnorchlování si užíváme obě i když se trocha bojíme těch velkých macků co maj v držkách pár zoubků a loupou po vám očima :D. Jinak je to tam ale nádherný u korálů plavou rybky co jsem doteď vídala jen v akvárkách a vážení narazila jsem na pár můrén kterých jsem se fakt lekla :DDD ale zatím mě nekousli. Jsou tam i mořští ježci a jsou to pěkné koule pořádných ostnů z kterých mám respekt... šlápnout na ně tak chcípnu bez legrace :D. Naštěstí se pro mě drží zakoutí korálů takže si jich včas všimnu a přesunu se o kousek dál a hledím dál na rybičky :3.

Více pod perexem :3



Ve středu při odchodu ze zátoky rybáku jsme narazili na vodě na Rejnoka tvl první co nás s matkou napadlo že je to šutr :D ale když jsem viděla ten ocas do špičky a tělo bylo mi to jasné a opatrně ho obcházela obloukem a matka na něho pojď sem.... to bylo snad poprvé co jsem viděla tak zdrhat rejnoka co uslyšel mou máti :DDDD. Co se týče korálů jsou tam hlavně krásně červené, žluté a hlavně bílé. Egypťané jsou velmi přátelští, dělájí si ze mě furt srandu, zvou mě do obchůdků a chtějí abych si snima zahulila vodnici hlavně Ali v jeho krámku jsem utratila už dost dolarů :D jen doufám že nás s tím tabákem pustí do letadla domů :DDD.

Upřímně já se poslední dobou cítím jak nějaký jejich Bůžek hojnosti líbím se jim a jeden z persónalu má vážný zájem ale naštěstí jsem mu řekla že mám přítele. Což je lež ale i tak nějak doufám že mi dá pokoj. ,,Only friends" nechci ho prostě urazit ale nijak mě nepřitahuje ale jiná dáma by si mohla říct :D. LoL ještě teď se díky němu stydím dostala jsem od něho přívěšek i e-mail a fb. No on odemě dostal jen fb a i tak doufám že mě nenajde :DDD. Vím asi je to hnusné ale prostě nevím no... T__T. Delší dobu jsem ho moc nepotkávala a najednou se tu vyloupne s dárkem.... šok ale teď už je to urovnané a nebude mě moc vyhledávat xD. To je pro dnešek vše jdu si číst a spát :3 páč brzo ráno stáváme a opět míříme na pláž Abu Dabab už se těším^^

Opět tu přidávám pár fotek x)

Tak to je náš výhled z balkónu...





Konečně jsme se dostali k našemu pokoji ve stavu kdy je pěkně uklizený a náš uklízeč tam pro nás zanechal svoje dílko^^






Skoro moje odhalení ale i tak jsem ráda anonymní xP xD






Konečně se dostáváme od obrázků na stěnách chodeb k moři :3 kde jsem vyfotila zahrabané hvězdice^^







To je prozatím vše^^ doufám že se vám fotky líbili x)


Komentáře

Oblíbené příspěvky