25,26,27.9 ~ Shrnutí dovolené


(Abych se pochlubila už to mám skoro dohrané ale ještě jsem to úplně nedotáhla chjo :D)

Zdravím lidi^^, už jsem to nevydržela a dám Vám tu všechno z té své dovolené. Abych pravdu řekla furt to tu zapomínám dát a samotnou mě to sere -_-". Takže moc se omlouvám za to čekání i když pochybuji že ty moje žvásty někde čte xD. Ale pro dobrý pocit to tu dám :3

Více pod perexem x)



25.9. Čtvrtek

Další zápis už je negativní aspoň díky tomu idiotovi co to furt zkouší. Jestli mě zase tak vyděsí jako dneska už ho nejspíš pošlu do prdele -_-". Ne celý den mám štěstí že mě nezahlédne jakmile ale večer jedu s mamčou do výtahu. Objeví se před dveřmi a míří si to ke mně s vážným ksichtem.... zdrhla jsem z výtahu jak žralok. Nechápu to. Vždyť mu kurva musí být jasné že nemám zájem. Sice matka to moc neřeší. Možná fakt přeháním ale děsí mě. Jeho kolegové jsou v cajku a vysmátí on ne. Už mám obavy jestli se dožiji odletu domů protože teď v tuto chvíli si fakt přeji už být doma. Sama taky nechápu že tady si mě tolik všímají a v ČR si přijdu neviditelná T__T. A to se neoblékám nějak moc výrazně ani neprovokuji... Jediné plus dneška byl asi fakt že jsem celé dopoledne opět strávila na pláži Abu Dabbab. Narazili jsme na korál obsypaný hejny rybiček jak malých tak velkých x). Dokonce jsem dneska i našla ty želvy a byly nádherné :3 pásli se na dně moře a občas vyplavali nad hladinu se nadechnout. Takže tu malou chvilku jsem využila pro pohlazení :3. Byly tam i tři Rejnoci ale na ty jsem naštěstí nenarazila :DD. I když poslední dobou strašně silně fouká vítr a tak mě dneska solidně zbičoval písek po těle. Měla jsem ho všude než nás zachránil řidič autobusu a odvezl zpátky na hotel :D. Zbytek odpoledne už jsme strávili na pokoji a odpočinuli si. Večer jsme se prošli ještě po areálu hotelu. Abych pravdu řekla nestíhám moc fotit což mě mrzí... Snad to zítra doženu^^


26.9. - 27.9. Pátek a Sobota

To jsou opět dny které se mi trochu slívají i když v pátek hned přes dopoledne jsme konečně nafotili okolí hotelu a zbytek vyfotili v sobotu :3 :D. I když musím přiznat že jsem někdy mrzutě protivná a chytá se mě depka T__T. Je to i díky tomu že všichni které jsem přes tento týden poznala se loučí, dávají mi drobné dárečky a prostě mě to děsně dojímá x). Za druhé poslední dva dny děsně fouká a podvodní svět a korály nejsou moc vidět a navíc potuluje se tam protivný rejnok :DD. Za třetí vracím se za pár hodin do mrznoucí Evropy.... asi chcípnu jakmile vystrčím nohu z letadla :DDD. Jedna pozitivní zpráva je že ten šílenec co mi vyznal lásku už se mi vyhýbá buď je to tím jak jsem mu zdrhla z výtahu nebo možná i tím že jsem si ho dosud nepřidala na facebook :DDD. Taky jsem se začala solidně loupat a záda mě svrbí jako bych byla zablešená lol :D. Musím přiznat ale že s Nubim a Allim jsem se děsně nasmála jsou to obchodníci a věčně si ze mě dělají prdel. Hlavně tedy vyčůraný Alli :D Nubi je upřímný, hodný a svou ženu považuje za královnu má čtyři děti a sedm bratrů je to pořádná rodina :). Na Alliho svého kolegu nám práskl že nechce arabku ale shání si Evropskou babu :DDD. Došlo mi proč... nechce se mu makat samotnému :DD. Abych to shrnula se všemi jsem se vyfotila a ke všemu oni chtěli pak nějakou fotku na svůj mobil se mnou :DDD. Užila jsem si to i když vypadám jako lachtan :DDD... Cesta domů byla náročná protože jak jsem byla vyčerpaná z brzkého stávání a moc jsem nejedla tak mi v letadle asi hodinu bylo zle. Sice měla jsem štěstí opět jsem seděla u okna :3. Tímto všechno končí cesta domů už není moc zajímavá a vybalování taky ne xD. Užila jsem si to i když někdy řeknu upřímně že mi to trochu lezlo místy na nervy xD.


Jako vždy pár fotek :3 i když mám dilema je jich fakt hodně xD uvažovala jsem že je dám do dalších článků a k tomu malé popisky to by šlo ne?^^

první tu dám z pláže Abu Dabbab x) fotila jsem tak kolem kde co bylo xD













A ty další rozmyslím si to a uvidím jak bude čas ;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky