6.11. ~ Je mi kouzelně *zatím* xDD


Ahoja lidi^^, tak přináším vám nějaké novinky^^. Včerejškem jsem konečně získala brigádu v Tescu v pekárně xD hodina teórie co a jak a tři jsem si prožila v pekárně :D pěkně jsem se tam zapotila ale bavilo mě to a konečně jsem se cítila užitečná^^ bylo to vážně fajn i když jsem trochu někdy zmatkovala xD ale to se myslím vsákne časem x). Budu se snažit a doufat že si mě nechají i na nový rok pokud mi nevýjde ta lepší varianta v cukrárně^^ navíc jsem si dneškem sehnala kalhoty a botky černé barvy jak si přáli abych v tom pracovala xD

V pátek o Halloweenu jsem přijela na víkend k Tami^^ která slavila svoje krásně kulaté narozeniny :3 slavili jsme už od pátku až do neděle možná i pondělí lol xDDD. Ale víkend u ní byl vážně fajn hlavně to sobotní zbírání šutrů nezapomenutelné alespoň jsem se pořádně protáhla na čistém vzduchu^^ i když pak ve sprše to ve mě nějak křupalo a nemohla jsem narovnat hřbet lol xDDDD. Heh děsně mi chybí ty naše pokecy o Fairy Tail a dalších šílenostech :3 xD... no měla jsem se jako v ráji^^ musím tam někdy na víkend opět přijet :3

Další bod mého výkecu zjišťuji že můj blog dost obsahuje jen ty moje zápisy do deníčku když nepočítám tu dovolenou a písničky které se mi zaryjou do kůže :3 zase tu mám jednu kterou tu chci určitě dát :3 xD. Ale stručně vím že mě tu stále navštěvuje pár lidí a zajímalo by mě co by tu chtěli vidět? Takže Vás pěkně prosím o nějaký ten komentář :3. Na anketu mě nic moc nenapadá *prostě debil* xD ale ráda bych tu prostě hodila něco na Vaše přání^^. Tak se mějte pěkně^^


vaše Konan



Komentáře

Oblíbené příspěvky