31.12. ~ Ozývám se naposled :D


Ahoja lidi^^, už dlouho jsem se neozvala a ani vám bohužel nestihla popřát na ty Vánoce :C. Mrzí mně to ale nějak jsem nestíhala a upřímně měla jsem dost povinností a mezi tím vším se mi pletla brigáda v Tescu. Zrovna před chvilkou jsem smazala článek který tu už pár dnů vězel ale neměla jsem ho jak dopsat. Bylo to jen o mém psychickém rozpoložení. Ano na Štědrý den mi bylo těžko a divně. Vůbec mi nepřišlo že jsou Vánoce. Chyběl mi ten sníh a zima :D. Dneškem jsem úspěšně vymrzla jsem spokojená :3. Doufám že jste měli bohatého Ježíška a užili si svátky v klidu^^. Já jsem totálně švorc :DD už jsem se nedokázala dívat na let's playery jak si užívají ty úžasné hry a takové které bych nerozjela :D. Pořídila jsem si Xbox One a rodinka mi koupila televizi kde si můžu prozatím hrát s Assassin's Creed: Unity :DD. Nikdy jsem si nemyslela že si to pořídím ale jsem happy jak dva grapy^^. Ostatní dárky jsou už drobnosti ale například jsem dostala hrníček s Vinem Dieslem :3. Co bych víc řekla? Vytyčila jsem si pár cílů na rok 2015 a doufám že alespoň některé zvládnu a budu se moct pochlubit^^. Ne neřeknu vám o co jde protože by se mi to u konce roku vysmívalo do ksichtu xD. Ale i tak Vám přeji šťastný nový rok^^


vaše Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky