The Hobbit: The Battle of the Five Armies - Billy Boyd Music Video - "The Last Goodbye" (2014) HD

Jedním slovem bylo to úžasný až mě mrzí že to vážně skončilo. Včera na večer jsem byla totiž v kině na poslední díl Hobita :3 a musím říct že tenhle poslední díl je vážně perfektní. Bitvy jsou asi moje káva xDDD. Ale byl malý moment kdy se mi chtělo brečet ale udržela jsem se... naštěstí xD. Tenhle díl jel vážně pěkně svižně a já se ani nedivím :D jedna knížka roztahaná na tři díly ale stálo to za to čekání :3. Byl tam malý detail který mě překvapil ale ten Vám tu nepovím :P :D. Radím Vám za v času na to zajděte je to vážně skvělé^^. Musím se přiznat že to byl po dlouhé době film který mi fakt rozbušil srdce na plno xD hlavně při boji... někdy jsem měla pocit že mě z toho zchvátí infarkt xD užila jsem si to^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky