16.1. 2015 ~ Asi mám Krizi O____O



Zdravím lidi, kolemjdoucí i ty co nic nenapíšou :D. Nacházím se ve stavu kdy jsem vážně tak chcíplá už dlouho nebyla. Jen jedna šichta v Tescu a zabila mě xD. No raději přejdu k věci. Je to tu zaseknuté jak svině na padáku. Ano vím prostě to bych nebyla já aby tu nepřibyl aspoň jeden článek. Ale i tak to tu umírá... Musím říct že mě zase chytla jedna z těch krizí kdy mám chuť se přestěhovat nebo lépe řečeno začít na novém blogu i doméně. Prostě už asi skoro dva týdny mně to tu drtí. Na jednu stranu si říkám proč ne? Ale na druhou jsem si tak nejistá... už jednou jsem to zkoušela a nevyšlo mi to :C. Prostě mi přijde že jsem v neřešitelném kruhu. Vím někomu to asi přijde jako hovadina že si nad tím dělám těžkou hlavu ale neříkejte mi že ani jeden z vás nezažil ten nutkavý pocit začít úplně od začátku a lépe. Udělat si takové nové kouzelné místečko pro vaše záliby. Už ta adresa www.konan-chan-blog.blog.cz mluví za vše :DDD prostě někdy přemýšlím proč mě v tu dobu nenapadlo něco lepšího. Něco co by neurčovalo jediné téma. Protože já zbožňuji víc věcí než jen anime. Už ani na anime nejsem tolik teď zatížená xD. A přezdívka Konan už ke mě moc nepasuje alespoň to tak cítím. Rozhodnula jsem se vám tu dát anketu kterou mi pomůžete. Pokud budete tak hodní :)


Konan



Komentáře

Oblíbené příspěvky