11.2. ~ Oh Maker's breath :D



(Ten obrázek mluví za vše xDD)

Ahoja lidi^^, nejprve Vám chci velmi poděkovat že jste se zůčastnili ankety a helpli mi x). I když pravda dlouho jsem se neozývala ale mám za sebou možná ještě před sebou náročný období aspoň pro mě. Upřímně měla jsem problémy doma, na úřadu i se svoji psychikou. Nechci se tu moc vypisovat nemám chuť ani náladu ale už je to kapánek lepší ale poslední dobou se necítím ve své kůži dobře. Vlastně mě totálně opustila chuť něco tvořit. Mrzí mě to celkem... ale ty problémy mi sebrali vážně chuť něco dělat. Poslední dobou postrádám i fantazii takže vlastně vůbec nevím co bych tu měla dělat. Možná za to může i to že jsem propadla Dragon Age: Inquisition což je balzám pro moji dušičku :3 :D. Takže na druhou stranu mi to pomáhá vypustit reálný svět a užívat si ten divoce barevnej svět se snad dobrým koncem a láskou lol :DDD. Občas mně sleduje i máti až díky mě spálila buchtu :/ xDD mrzelo mě to tak že jsem upekla novou^^ xD. Pravda je i to že jsem začala cvičit a snažím se sebou něco dělat a vlastně se snažím pomalinku se naučit i více vařit. Ve volných chvilkách si čtu, venčím psa a prostě si hraji se svoji otrávenou fantazií :DDD. Taky hledám práci protože brigáda v Tescu mi poslední dobou příjde na pytel :/. Možná se i blýská na lepší časy ale musím být trpělivá. Takže to nechci zakřiknout ale věřím v to že jakmile budu mít stálou práci a plat bude vše v pohodě a snad mě to nabije optimismem a já se vrátím i s chutí něco kutit. Takže moji milý návštěvníci určitě se vrátím tu a nebo vás uvítám jinde^^ prozatím to ale nechám tak jak to je. Je možné že mi rupne v bedně a začnu zítra, za týden, měsíc ale prosím o trpělivost. Myslím že jen prostě potřebuji restart^^ mějte se pěkně.


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky