11.3. - Je libo zombi pošťačka xD


(Tak tady je tak nehorázně sladký :3 že jsem to tu musela dát xDDDD)

Ahoja lidi^^, tak začínám tím že Vám zdělím že jsem se začala zaučovat na pošťačku xD. Už teď z toho šílím je toho prostě moc a ke všemu ještě mi na hlavu padají debilní vyřizování po úřadech... jsem z toho fakt zdechlá. Mám totální chuť si nechat fiknout nohy ale nemám na to žaludek :DD. Ale sakra pěkně mě bolí takže jsem celkem za den ulítaná a když se dostanu domů jsem šťastná že můžu padnout do postele. Nemluvě o tom že ve čtyři ráno se musím vyhrabat z postele a v pět už být na poště. Celkem zápřah jen musím přiznat že se mi naštěstí ráno daří celkem dobře vstávat. Už se nějak těším na víkend jen se bojím že někdy od úterý už v tom budu plavat sama T___T. No nic půjdu si něco připravit do práce a snad se tady brzo projeví nějaká moje aktivita musí lol xD. Takže se mějte pěkně a myslete na mě^^


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky