16.3. ~ Umřu :D


(Morrigan^^ zbožňuji tenhle obrázek x))

Ahoja lidi^^, tak se opět hlásím že žiji (zatím) :D. Stále mám na svém místě nohy :3 xDD takže všechno cajk. Jen jsem se dozvěděla že za jednu pochuzku po svém rajónu nachodím dvanáct kiláků nemluvě o taškách a nadité peněžence :DDD. Doufám že mě nikdo po cestě nekuchne protože v té peněžence je faaaakt hoooodně peněz xD. Někdy by jste měli vidět jak vyplácím důchody, poukázky a další hovadinky... Musím uznat že jsem narazila vážně na pár fajn lidí :) takže už mám svoje první zážitky. I když někdy semnou fakt třepe tréma, nervy, nejistota a sakra někdy se fakt bojím abych něco nepodělala T___T. Od jisté doby vážně obdivuji pošťačky jakou mají pamět a dobře se orientují :DD. Zítra jdu sama takže no nevím jestli vůbec dojdu domů lol :DDDD. Můj orientační smysl a retardované úvahy mluví za vše xDDD. Dneškem ale musím říct že to byl nakonec i dobrý den^^ mamča mi po dlouhé době koupila nefalšovanou koženou bundu s kožíškem u kapuce je nádherná^^ vždy jsem si přála mít takovou bundu jako ona :3. Navíc jsme koupili pár triček pro bráchu zítra má svátek s taťuldou :DDD. Ani se neptejte co jsem koupila otci :DDD. Už delší čas prskal že nemá dobíjecí baterky tak jsem se nasrala a nakoupila je xDDDD. Doufám že ho potěší xDD. Ještě jsem vyfasovala dvě trička s marjánkou a jedno s úžasným textem. A dvě úžasné mikinky^^. Uznávám na mě celkem velký nakůp ale už bylo třeba x). To je pro dnešek vše z mého života a nebojte mám tu stále rozepsaný článek ale bohužel nemám čas ani energii ho dokončit ale jak se to trochu zlepší určitě ho dodělám nebo o víkendu^^. Myslím na Vás tak se mějte pěkně a myslete na mně :3


Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky