8.3. 2015 ~ New Desing ~ Cullen Rutherford

Ahoja lidi^^ tak jsem tu úspěšně po pěti měsících udělala konečně nový kabát blogu s Cullenem Rutherfordem :3. Neodolala jsem prostě a musela taky mám na něho poslední dobou pěknou úchylku díky Dragon Age: Inquisition^^ xD. No nic doufám že se Vám ta modrá líbí ještě zvažuji že to zítra mírně předělám ale uvidím :D. Líbí se to mi což je hlavní xD. Jestli se ptáte co to moje strašný dilema? Nějak jsem se na něj vykašlala ale aspoň mi to ukázalo že tu mám pár návštěvníku což mě těší :). Pro dnešek to nevidím na dlouhý výpis to možná zítra^^ mějte se tudíž pěkně :3



Moje hodnocení^^

Název: Cullen Rutherford
Spokojenost: 1000% :DDD
Od: 8.3. 2015
Do: dokud mi nevypadnou oči :D

Moc vděčná budu za nějakou kritiku a nebo spokojeného smaila xD


vaše Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky