31.5. ~ Je na čase se ozvat xD


Ahoja lidi^^ uznala jsem fakt že je na čase se ozvat. Vím dělám mrtvého brouka už nějaký měsíc a omlouvám se. Mrzí mě to ale květen není zrovna můj oblíbený měsíc. Drtí mě alergie, nemám na nic moc energii a všechno mi přijde na pytel :D. Ano jsem trochu pesimisticky naladěna ale má to pár světlých bodů. Slavila jsem svátek tak i Tami^^ byla to moc povedená neděle v čajovně u dýmky :3. Navíc vyšel Zaklínač: Divoký hon musím přiznat že jsem se do té hry totálně zažrala takže na blog a další starosti trochu zapomínám. Ale i tak jsem si všimla že i když jsem neaktivní tím více tu chodí lidí :D nechápu to ale potěší to^^. Pokusím se trochu polepšit a hodit tu nějaké věci a vlastně vytvořit nový kabát blogu :3. Co se týče práce je to totálně na nic T___T. Naskytla se mi opět možnost mít práci a byla jsem aktivní jak se patří ale neozvali se. Ničí mě to. Nebaví mě být doma a furt hledat. Někdy mám chuť vážně se sbalit a vypadnout ale nemám zatím koule na to jít sama. Asi bych potřebovala někoho do party ale zatím jsem to moc nenadhazovala. Jsem společenský tvor to ano ale mám ráda i svoje chvilky samoty. Zatím nevím jak to vyřeším a nechci vás tím tolik zatěžovat ale jsem ráda že mám blog kde se můžu vypsat i když někdy si říkám že ten kdo to čte ze mě musí mít radost :D. Jediné co mi dělá radost je že zítra už začíná červen doufám v tak více sluníčka a méně pylu^^. Snad mě to nastartuje a já najdu svoji cestu životem. Chci ho chytit správným způsobem a doufám že se mi to povede. Tak se mějte pěkně^^


vaše Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky