11.6. ~ New Desing ~ Ciri

Ahoja lidi^^ tak jsem po dlouhé době opět změnila kabát blogu :3. Tentokrát je to z prostředí Zaklínače: Divoký Hon a na té krásné potvoře sedí Ciri dcera Geralta z Rivie. Abych přiznala barvu mám tu ještě tři dessy co jsem tu chtěla dát ale nakonec jsem se rozhodla pro ténhle xD. Dilema prostě a navíc se mi na chromu poslední dobou děsně seká blog tak nevím co s tím je :/ takže i díky tomu mi tu trvalo něco udělat. Nakonec jsem mi pomohl děda Explorer :D. Snad se Vám dess líbí abych pravdu řekla nejsem s ním úplně spokojená ale nic lepšího mi do oka bohužel nepadlo. Možná přístě budu mít větší štěstí ale už to potřebovalo změnu^^.



Moje hodnocení^^
Název: Ciri
Spokojenost: 95%
Od: 11.6. 2015
Do: dokud nenajdu něco lepšího xD

Za koment daruji úsměv^^ a za kritiku pěst :DDD nope budu ráda když se vyjádříte :3




vaše Konan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky