16.7. ~ Zewling u Tami :3 xD



Ahoja lidi^^ už dlouho jsem se neozvala a tak bylo na čase o sobě vědět nějaký článkem který píšu už po druhé páč před chvíli se Tami sekl net a mě to smázlo můj dlouhej proslov *na zabití* :DD. Tak trochu jsem se přesunula k ní páč doma mě to už vytáčelo hlavně můj brácha se svým bordelářstvím a neochotou což mě na něm sere ze všeho nejvíc xD. Ale mám se tu božsky :3 za což vděčím Tami^^. No co Vám mám povídat vím dlouho jsem moc nepřispívala aspoň svými deníčky ale řešila jsem svou situaci a chtěla si ji vyřešit a neotravovat vás s tím. Jednalo se hlavně o práci kterou se mi nedařilo najít a došla jsem k rozhodnutí. Pokud mi to výjde v září nastoupím opět do školy abych si zvýšila vzdělání. Hodlám nastoupit na dvouletou nástavbu podnikání a poté se věnovat masérství. Sice je to na dlouhou trať ale jsou to moje cíle o které se budu snažit zvládnout. Navíc lidi se nevyhnou bolestem zad a dalších věcí. A podle slov máti mám na to talent i cit. Navíc jsem dobře stavěná jak sama tvrdí a já ji to nevyvracím :D. Takže tak doufám že to zvládnu a nezklamu se. To bych asi nepřežila a navíc nějak se živit musím. Nebudu přece chodit kanálama s krysou v hubě xD okej přeháním to už bych byla jak nějaká zombi xDD. No uvidím jak se to vyvrbí :). Z hrdosti svou vám můžu oznámit že jsem dohrála Zaklínače: Divoký hon a byla to vážně skvělá hra :3 ke které se určitě někdy vrátím ale teď si od ní dávám pauzu :D. Protože Tami mě překvapivě přetáhla k Anime po dlouhé době xD přesně řečeno k One Piece které mě totálně chytlo tím pirátským prostředím^^. Připomíná mi to moře ke kterému se nejspíš nějaký čas nedostanu. Vážně nelituji že jsem minulý rok v září letěla do Egyptu^^. No a už nemám co říct jen asi to že tu možná přibude nějaký ten článek a video doufejme xD. Mějte se tudíž pěkně a užívejte si co to jde^^


Konan :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky