4.8. ~ New Desing ~ Eustass Kid & Trafalgar D. Water Law

Ahoja lidi^^, tak už jsem od soboty doma i když jsem trochu umírala pár dní poté. No neřešit k Vašemu zklamání se musím přiznat že žádné výpisky z dovolené nemám. Ta dovolená mě ničila :DDD. Ale chci Vám ukázat kde jsem byla a tak se budu muset dokopat k tomu abych dala fotky dohromady i nějaký ten text. Na tu dovolenou se nedá zapomenout :DDD. O tom ale později^^. Dneska jsem se konečně dokopala k tomu abych spatlala nový kabát blogu^^. Trochu více mě poslední dobou ovlivňuje One Piece hlavně dvě postavy... díky Tami :D. A mám trochu obavy že Vini mě namočí do další závislosti :D. To si zatím nechám pro sebe :3 :DD. Možná tu později přibudou nějaké hovadinky :DDD. Takže zatím se mějte pěkně^^



Moje hodnocení^^
Název: Eustass Kid & Trafalgar D. Water Law
Spokojenost: 100%
Od: 4.8. 2015
Do: dokud mě zase něco nepřepadne :D


Tak doufám že se Vám aspoň trochu dess líbí^^




Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky