Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)



Šílený Max: Zběsilá cesta / Mad Max: Fury Road
Žánr: Sci-Fi / Akční / Dobrodružný / Thriller
Země: Austrálie / USA
Délka: 120 min.
Premiéra v ČR: 14.5.2015




Obsah:
Šílený Max, pronásledovaný svou pohnutou minulostí, je přesvědčen, že jediný způsob jak přežít, je vydat se na osamělou pouť. Narazí však na skupinu prchající pustinou ve vyzbrojeném obrněném vozidle, v jejímž čele stojí elitní Imperator Furiosa. Citadelu, odkud prchají, tyranizuje Immortan Joe, kterému kdosi odcizil něco nenahraditelného. Rozzuřený vojenský vůdce svolá všechny své gangy a ve vysokooktanové silniční válce nemilosrdně pronásleduje prchající rebely. (Warner Bros. CZ)


Lituji jen toho že jsem na tom nebyla v kině :D. Upřímně jsem neviděla tu předešlou trilogii filmů s Melem Gibsonem který ztvárnil Šíleného Maxe ale i Tom Hardy v roli Maxe Rockatanskyho byl skvělý. Charlize Theron zahrála skvěle Imperátorku Furiosu která byla prostě drsná a svá. Atmosféra filmu se mi líbila pro svou apokalyptickou jízdu. Nechyběli tam šílené auta, kaskaderské kousky, boj a zfanatizování ,,mrtví válečnici" kteří měli jezdit po smrti po silnici Vallhale společně s Immortan Joem který je pro ně Bůh :D. Doporučuji se na to podívat není to vůbec špatné ale je to celkem masakr xD. Nebudu Vám vše vyzrazovat :3 :D ale některé momenty s Maxem mě fakt rozesmáli :DDD

Trailer



Pár obrázků^^


























A to by bylo vše :D těch obrázků bylo krapet více ale prostě Max a Furiosa zamilovala jsem si je^^
navíc i ostatní postavy byly super :D nemluvě o jedné blondýnce která vypadá tak nevinně :DDDD




Komentáře

Oblíbené příspěvky