3.10. ~ Tak jsem opět v lavici :D



Zdravím lidi^^, jako nadpis mě nic chytřejšího nenapadlo ale v celku tu do tohohle článku sedí. Jak jsem minule psala teda aspoň myslím že jsem psala :D že se chystám udělat si maturu a je to tu... fakt mě přijali :D. Už tam chodím od 14.9. a musím říct je to skvělo~děsný pocit chodit opět do školy xD. Lépe to popsat neumím. Ruku na srdce celé září jsem měla trochu moc náročné na nervy. Proto to tu stálo jak stojatá voda. Moje fenka byla na operaci a tak jsem se o ni starala jako o dítě, pak se rozhodla marodit moje akvarijní rybka do toho dohánění a opisování učiva prostě toho bylo moc :D. Začala jsem chodit na doučování angličtiny a Tami jsem týrala s matikou xD. Prostě náročný září. Zato jsem se ale seznámila s novými lidmi a hlavně se zkámošila :D hlavně s chlapy což je trochu divné O.o ale vítané :DDDDD. Jo a stihla jsem se taky zakoukat ale díky bohu za včasu jsem přišla na to že má přítelkyni a zdá se mi trochu moc vyčůranej -_-". Takže od něj ruce raději pryč. Dneškem jsem ale neplánovaně řádila po dlouhé době na bowlingu s kámošem a jeho dalšími kamarády a tak mám zase širší okruh lidí s kterými jsem se seznámila xD. Je to zvláštní ale zdá se mi že si hodně rozumím s opačným pohlavím :D jen mě musí oslovit jako první xDDDDDD. Chmm jinak mám neblahou předtuchu že na mě něco leze protože se cítím dost mrtvolně a dnešek jsem prospala jako mimino. Až večer mě probral kámoš že se jde na bowling. No snad se z toho přes neděli dostanu. Nerada bych zameškávala jenže podzim je dost mizerné období bacilů. No nic jdu se mrknout na dojemný díl anime Fairy Tail a zalezu asi do peřin :3 mějte se pěkně^^


Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky