10.11. ~ New Desing ~ Assassin's Creed Syndicate

Ahoja lidi^^, tak jsem konečně dneškem dodělala nový kabát blogu :D který mi dal zabrat lol :DDD. Abych pravdu řekla už jsem byla v bodě že se na to vykašlu ale nedokázala jsem to xD. Už kvůli těm třem kteří mi poslední dobou nedávají spát :3. Ano moje neaktivita je díky tomu že jsem se vážně po dlouhém čase ponořila do hry ale abych vás vyvedla z omylu že pořád jen pařím tak za to může i škola :DDD. Takže buď se učím, cvičím, čtu nebo hraji takže můj blog mi někdy vážně nepříjde ani na mysl. Poslední dobou jsem ale potřebovala tady udělat změnu. Sice nějaký čas to vypadalo že stvořím něco na Fairy Tail bohužel z toho sešlo páč jsem to nestihla :D. Ani nevím co všechno napsat už jsem dlouho nepsala nic kloudného do deníku a tak jsem toho dost zažila :D. Abych Vás alespoň trochu obohatila tak se zmíním alespoň o tom že s Tami jsme byly na Halloweenské párty u jejího bratrance který chtěl tématicky oslavit že už rok jsou v provozu mluvím o Čaj Baru xD. Bylo to skvělý^^ ale později moc hlučný a tak jsme se asi kolem devítí vypařili :DDD. Na druhou stranu s moji spolusedící jsme zašli na skvělu z mrzku do Mekáče :DDD uklidním Vás jen na tu zmrzku :D neholduji těmihle řetězci jen příležitostně :D. Teď se vrátím k desingu který mě fakt zmučil a vím není to zrovna dokonalý ale k mé smůle mám malou obrazovku na noťasu takže nevím jak to vidí ostatní :D. Budu skromná líbí se mi :3 takže doufám že i Vám :). A abych nezapomněla 4.10. 2015 tady blog oslavil chudák sám sedmé narozky :DDD. Nemůžu uvěřit že tu furt straším :DDDD. No nic mějte se a smějte se :D


Moje hodnocení^^
Název: Assassin's Creed Syndicate
Spokojenost: 99%
Od: 10.11.2015
Do: dokud na mě nepadne něco dalšího :D


Koment potěší i takového liného zdechláka jako jsem já :DDD



Konan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky