17.12. ~ L.Á.S.K.A.



Zdravím lidi^^, zprvu musím poděkovat Vini, Farah a Tami že mě podrželi jak svými komentáři tak i pokecem :3. Už jsem na tom lépe alespoň se tak nějak držím. Možná to bude tím jak nadpis napovídá. Zamilovala jsem se naplno. Jsem v háji :D. V tak blbé období se dokážu zakoukat... nebudu říkat že to přišlo jako blesk z čistého nebe ale cítím to. Rozzářila jsem se jak slunce když dneska přišel až na druhou hodinu. Že vůbec dorazil byla jsem nadšená a spolusedící je ze mě nejspíš na prášky :DDD. Hold byl bohužel nemocen vsadím že ten bacil chytil odemě páč já byla od minulého pátku na chcípnutí ale už jsem zdravá jako rybička :D. Je to po dlouhé době člověk s kterým se směji různým hovadinám a navíc na mě dělá poťouchlé grimasy ale upřímně dá se s ním i popovídat a navíc já potřebuji člověka s kterým se budu smát. Nechci si hned malovat růžovou naději na vztah. Už z toho důvodu je to můj spolužák a nevím jestli nemá někoho jiného v merku. Ale tak nějak tajně doufám že by to konečně mohlo vyjít. Možná mu dám na ten krásný čas Vánoc nějakou drobnost která by mu mohla napovědět. Přinejhorším to vezme jako dárek od kámošky (jen to ne) :D. Abych pravdu řekla na vztahy jsem neměla moc štěstí ale každá moje potenciální láska odešla s malou drobností odemě. Je to úsměvné páč doufám že já jednou něco taky dostanu :3. Doufám že konečně dostanu něco co by mě dostalo... Ale abych byla skromná přála bych si i to pohlazení a malé objetí které by mě zahřálo u srdce. Nechci vás tu udusit svými romantickými představami ale potřebovala jsem si to vypsat. Asi tu častěji budou takové výpisky. Až budu stará možná to si tu budu číst ty své žvásty a smát se jaká jsem byla :D. Toť asi vše :3 tak se mějte pěkně^^



Konan

PS: Případné rady uvítám :DDDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky