2.2. 2016 ~ New Desing - Star Wars


Ahoja lidi^^, tak jsem po velmi dlouhé době vyměnila kabát blogu :D. Poněkud mě chytlo Star Wars a to natolik, že jsem zkoukla i starší díly :3 byla to nostalgie protože jako dítě jsem to velmi žrala :DD. A i nový díl mě oslovil na pár nových postav hlavně co se týče Poea Damerona (Oscar Isaac) a jeho droida BB-8 :3. Nebo takový synátor Hana Sola Kylo Ren (Ben Solo) :D jsem zvědavá jak to s ním dopadne :D. I Rey a Finn vypadají postavy co mě docela zajímají jak do všeho zapadnou v dalším díle. Pár slov k desingu jak vidíte potřebovala jsem něco barevného, veselého a krásného na pohled :3. Sice jsem měla ještě jeden ale ten byl zase v šedé a tak jsem to zavrhla xD. A co se týče mě jsem na antibiotikách :D takže je možné, že se to tu trochu pohne :D. Leden byl náročný měsíc a další půl rok mě asi zabije xD. Ale prozatím se mějte a smějte :D


Moje hodnocení^^
Název: Star Wars
Spokojenost: 100%
Od: 2.2.2016
Do: dokud nenajdu něco nového :D


Doufám, že se vám bude líbit^^



vaše Konan :3


Komentáře

Oblíbené příspěvky