28.3. ~ New Desing ~ Celaena Sardothien

Skoro po dvou měsících se ozývám a přináším Vám i nový kabát blogu. Bohužel jsem si moc Star Wars dess neužila s články a nemůžu slíbit, že se to zlepší :D. Jen mám pro vás kupu písniček :3. Navíc tenhle dess jsem si vytvořila kvůli Celaeně Sardothien dívce která se mi vryla pod kůži. Pochází z pera nadané spisovatelky Sarah J. Maas z díla Skleněný Trůn který je na pár dílů :3. Musím Vám to doporučit spisovatelka píše krásně, poutavě v některých částech je to tak napínavé, že se jen těžko od toho odtrhnete a navíc je to epické^^ :D. Před pár dny jsem dočetla druhý díl a ruku na srdce v posledních pasážích mě to dostávalo prostě husina z tak dokonalého díla^^. Neskonale se těším na další díl :3. Co se týká dessu byla radost ho tvořit^^. Doufám, že se Vám bude líbit^^ pokud tu ještě někdo chodí :DDD. No vysvětlení ohledně mé neaktivity se možná objeví v jiném článku :D. Tak se mějte a smějte :D


Moje hodnocení^^
Název: Celaena Sardothien
Spokojenost: 100%
Od: 28.3. 2016
Do: dokud mě to neomrzí :D



vaše Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky