~ Hannibal ~


Adminka žel bohužel nebo možná bohudík propadla dalšímu seriálu :DD. Jak už název napovídá ano nejedná se o nic jiného než Hannibala kterého hraje Mads Mikkelsen. Neměla jsem ani v plánu to sledovat ale našla jsem dvě (dokonalé) videa které zvýšili můj zájem na 100% :D. Ano po Dextrovi jsem našla ještě něco horšího jsem nepoučitelná :DD. Pokud bych tu měla napsat svoje dojmy... určitě bych nepřišla na jeho slavné večeře které rád pořádá se vší parádou xD. Jako psychiatra bych možná zvážila :D. Upřímně seriál je podle mýho pro silné povahy které si Hannibala stejně oblíbí a Willa zvláštního vyšetřovatele který má dar se dostávat do hlav vrahů. Což ho celkem uvádí do problémů. Budete mu ale fandit. U mě to tak je :D. Je to zajímavé a návykové. Velmi se mi líbí když Hannibal kuchtí :D. Ještě jedno varování je dost možný, že Vám bude z toho hrabat jako mě xD. Což je asi vše užíjte si videa^^






Komentáře

Oblíbené příspěvky