1.9. ~ Deníčkový po prázdninový speciál :D


(Takhle nějak jsem si představovala ty rohaté potvůrky v DA: Inquisition :3)

Ahoja lidi^^, tak po sto letech tu je další text mého života. Řekněme, že po čtyřech měsících kdy jsem ze sebe obvykle nevyházela své emoce je to trochu dlouhá doba O.o :D. Ani nevím co všechno napsat ale pokusím se to zhrnout nějak logicky. Pokud se ptáte co škola? Tak YES putuji do druhého ročníku a příštím rokem mě čeká maturita *se poseru* :D. Na jednu stranu se bojím na druhou jsem zvědavá jak to zvládnu :D. Stejně budu asi hysterčit lol :D. No a čeká mě válčení s matikou... pomoc :D. Celý červenec jsem měla brigádu u mamky v práci. Vyzkoušela jsem si roli uklizečky a musím říct, že mi to dalo zabrat ale nabrala jsem i nové zkušenosti. Máti totiž pracuje v domově pro seniory. Je to charita. Takže jsem se tam setkala s různými případy lidí. Vozíčkáři, psychicky nemocní, ležáci atd. brigáda mi vážně sedla. Sice to byla makačka ale vyplatilo se to :). Srpen už jsem měla volný ale lepili se na mě zdravotní potíže ale dostala jsem se za Tami^^ těch pár dní u ní jsem si užila hlavně relaxačně :D furt tam pršelo a to jsme i s její sestrou chtěli hrát volejbal. Povedlo se ale až předposlední den :DDD. Prostě smůla :D ale co aspoň jsem se nakazila Vikings :D. Sotva jsem se vrátila domů už jsem se po třech dnech balila k moři konkrétně do Bulharska. Ano užili jsme si to ale bylo tam hodně ale... Uvažuji, že článek o Bulharsku udělám zvlášť přece jenom jsem tam byla poprvé^^. Ale ruku na srdce děsně mi chybí jejich zmrzlina :DDDD. Článek sám o sobě píši už pár dní... heh začala jsem v Bulharsku nadšená večer :D. Docela se začínám obávat o budoucnost blogu :D. Poslední dobou si stejně myslím, že tenhle blog je takový zdechlák :D. Ale co stejně to čte minimum lidí a o návštěvnost mi nikdy až tak nešlo i když občas si bych si přála být poněkud aktivnější. Jenže jsem osoba co nikdy neví do čeho píchnout první :D. Už několi dní si mám chuť zahrát na konzoli a furt se k tomu nedostávám a se školou to bude minimální :D. A to by bylo vše mějte se pěkně^^

Konan


Komentáře

Oblíbené příspěvky