24.9. ~ New Desing ~ Star Trek

Ahoda lidi^^, popadla mě další závislost tentokrát na Star Trek :D. A zasloužila se o to hlavně moje drahá Tami^^ :D. A to jsem celkem nedávno dumala, že si tu strčím Jokera s Harley :3 příště :D. Poněkud to chtělo ale už změnu. Sice Gajeel a spol byl rozkošný ale teď Jim a Kostra se Spockem mě baví dost :DDD. Tento dess jsem si představovala trochu jinak a pokoušela se o to :D ale poněkud mě to odmítlo poslechnout :D. Tak doufám, že se Vám to bude zamlouvat alespoň takto^^. Co se týče mě a školy. Zrovna mě skolila nachlazenina a ve škole toho mám kupu a v mozku guláš :D. Netřeba to více rozvádět :D mějte se a smějte se xD


Moje hodnocení :3
Název: Star Trek
Spokojenost: 95%
Od: 24.9. 2016
Do: dokud se nenaskytne něco dalšího :D


vaše Konan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky